Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego źle zlicza mi wskaźnik wysyłka w terminie?
Dotyczy 4 zamówień:
9eafa411-530b-11ed-9693-5da878d09917 przesyłka nr.: 00159007738207522718
bd084c31-52d6-11ed-a232-efb82d21d8e6 przesyłka nr.: 00159007738207522688
78758610-5168-11ed-8f2d-f5448af7c9d7 przesyłka nr.: 00159007738207522664
6399d630-5387-11ed-a032-d5b4c476b68a przesyłka nr.: 00159007738207917163
Paczki zostały dostarczone terminowo do placówki Poczty Polskiej S.A. przed godziną 15:00 w dniu 24.10.2022.
Zostały przyjęte przed godziną 15:00.
Wszystko można sprawdzić na stronie: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00159007738207522718
Dlaczego mam źle wyliczony wskaźnik Wysyłka w terminie?
Bardzo proszę o pomoc pracownika Allegro.
@0-Krystian-0 Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Nie aktualizujące się statusy POCZTEX
@nat_not Przecież wiesz, że problem dotyczy wszystkich przesyłek Poczty Polskiej i jest nierozwiązany od poniedziałku. Po co wiec sugerujesz tym co go odkryli dopiero dziś, że to ich szczególny problem?