anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego źle zlicza mi wskaźnik wysyłka w terminie?

0-Krystian-0
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego źle zlicza mi wskaźnik wysyłka w terminie?

Dotyczy 4 zamówień:

9eafa411-530b-11ed-9693-5da878d09917      przesyłka nr.:  00159007738207522718

bd084c31-52d6-11ed-a232-efb82d21d8e6      przesyłka nr.: 00159007738207522688

78758610-5168-11ed-8f2d-f5448af7c9d7        przesyłka nr.: 00159007738207522664

6399d630-5387-11ed-a032-d5b4c476b68a     przesyłka nr.: 00159007738207917163

Paczki zostały dostarczone terminowo do placówki Poczty Polskiej S.A. przed godziną 15:00 w dniu 24.10.2022.

Zostały przyjęte przed godziną 15:00.

Wszystko można sprawdzić na stronie: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00159007738207522718

Dlaczego mam źle wyliczony wskaźnik Wysyłka w terminie?

Bardzo proszę o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@0-Krystian-0 Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Nie aktualizujące się statusy POCZTEX

@nat_not Przecież wiesz, że problem dotyczy wszystkich przesyłek Poczty Polskiej i jest nierozwiązany od poniedziałku. Po co wiec sugerujesz tym co go odkryli dopiero dziś, że to ich szczególny problem?

oznacz moderatorów