Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, chwilę temu miałam niemiłą dyskusję z jednym z Klientów, który ma do mnie pretensje odnośnie czasu dostawy. Jedynym kurierem, który odbiera od nas paczki o godzinie 16:30 jest DPD, cała reszta jest ustawiona na godzinę 14:00. Klient, któryś z kolei zresztą ma do mnie pretensje, że jego zamówienie z dostawą inPost złożone po godzinie 14:00 nie zostało zrealizowane, bo przecież jest napisane, że do 16:30 będzie jutro.
Informacja jest nieczytelna, a ludzie niestety nie drążą i nie doczytują informacji na temat dostawy. Zakładam też, że nie jestem jedynym sprzedawcą, który zgłasza taki problem. Irytująca jest ta spychologia problemów, które Allegro generuje i przerzuca na sprzedawcę umywając od całej sytuacji ręce.
Proszę o podjęcie jakiś kroków w tym kierunku. Wystarczy załączyć informację:
"
Kup do 16:30 PRZY POMOCY DPD - w poniedziałek u Ciebie
@Alora-Hurtownia to jest norma, przy moich ofertach jest np. info o dostawie w sobotę ??? to jest tym bardziej dziwne, że zwykłe przesyłki czy to pocztowe, czy DPD nie są dostarczane w weekend. Wielokrotnie miałem problemy z tego powodu, bo klienci wybierają sobie np. allegro polecony, czy nawet kuriera DPD w piątek zakładając, że paczka będzie dostarczona w sobotę, a przecież nikt im tego w sobotę nie doręczy. Więc skąd takie info pod naszymi ofertami.
Oczywiście jest opcja, jak ktoś wybierze box allegro, bo oni doręczają również w weekend, ale to tylko jedna z opcji i na dodatek dostępna dla wybranych kodów pocztowych, klient przy zakupie nie jest tego świadomy i wprowadzany jest po prostu w błąd.