Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego dzień w dzień spada nam jakość sprzedaży jak dostajemy same pozytywne komentarze i gwiazdki oraz paczki wysyłane są na bieżąco. Do tego jak otrzymamy od klienta zwrot to od razu pieniądze zwracamy.
Czyli wychodzi na to że najpierw jest naliczana ocena za negatywny komentarz a później po zmianie na pozytywny wychodzi jeszcze gorsza punktacja. Czy punkty będą dalej spadać bo trzeci dzień idą w minus. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@csiexpert będą spadać, bo ta ocena w obliczeniach algorytmu nie jest uznana jako pozytyw, bo kupujący nie zmienił oceny z gwiazdek.
Co znaczy będzie spadać - w nieskończoność. Powinna najwyżej raz spaść jak przeliczy a nie co dzień rano przychodzą do pracy i znowu - .
Był negatyw źle. Jest pozytyw jeszcze gorzej wyszło. Logika @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Bo to jest takie dziadostwo jak klient wystawił komentarz z obniżonymi gwiazdkami w towarzystwie innych pozytywnych komentarzy załóżmy kilku dzienne to masz taką jakość sprzedaży jaką masz
a teraz załóżmy że po miesiącu zmienia komentarz, ale gwiazdki równie nisko, ale otrzymujesz w tym czasie mniejszą ilość komentarzy od innych klientów to jakość będzie spadała.
Ps. Aby jakość nie spadała, musisz utrzymywać dzień w dzień tę samą ilość pozytywnych komentarzy, tak mi się wydaje.
Musisz pogorszyć jakość pracy, aby dostać więcej punktów jakości. Mogą być takie powody:
1. Jeśli masz za dobre opisy, to nie dostajesz pytań o przedmiot. Otrzymasz za to karę, więc zrób gorsze opisy, aby ludzie o coś pytali.
2. Jeśli nie masz dyskusji to tak samo. Allegro lepiej oceni Cię jeśli coś schrzanisz i będzie dyskusja.
3. Musisz mieć zwroty, masz je, to dobrze, ale zadbaj żeby przynajmniej raz w miesiącu był zwrot. Allegro nisko ocenia Sprzedawców wysyłających doskonałe towary, gdy nie ma żadnego zwrotu przez miesiąc.
4. Allegro wysoko ocenia zakupy poranne, a nisko popołudniowe, bo te nie kwalifikują się do szybkich wysyłek. Trzeba więc rano obniżać ceny, a wieczorem podnosić. Ewentualnie wyłączać oferty wieczorem, a włączać je już po północy.
Generalnie im gorsza jakość pracy Sprzedawcy, tym wyższa ocena jakości. Tak to wymyślili. Oczywiście do pewnego stopnia. Nie można przesadzić. Musi być optymalna ilość zwrotów, dyskusji, pytań i zamówień porannych, aby dostać najwyższe oceny.