Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie jest aktywnie moje konto?
2 razy wysłała 😳
Wyśle kiedy zmogę drukować
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Teraz wysłała potwierdzenia przelewu (drugi wyszłe później)
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę zobaczyć i odpisać
@Client:112298732 Przekazałam potwierdzenie wpłaty do sprawdzenia. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Mogę dowiedzieć się co terasz z moim kontem?
@Client:112298732 weryfikacja Twojego konta jest odrzucona z powodu rozbieżnych danych. Dane właściciela konta bankowego, z którego wykonany jest przelew muszą być takie same jak właściciela konta na Allegro, a w Twoim przypadku tak nie jest, dlatego napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy. Jeśli wyjaśnisz, dlaczego podałaś fikcyjne dane nasi pracownicy sprawdzą, czy jest jakakolwiek możliwość abyś mogła przejść pozytywnie weryfikację.