anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie jest aktywnie moje konto

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Dlaczego nie jest aktywnie moje konto?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

2 razy wysłała 😳

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Wyśle kiedy zmogę drukować

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Teraz wysłała potwierdzenia  przelewu (drugi wyszłe później)

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę zobaczyć i odpisać

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112298732 Przekazałam potwierdzenie wpłaty do sprawdzenia. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Mogę dowiedzieć się co terasz z moim kontem?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112298732 weryfikacja Twojego konta jest odrzucona z powodu rozbieżnych danych. Dane właściciela konta bankowego, z którego wykonany jest przelew muszą być takie same jak właściciela konta na Allegro, a w Twoim przypadku tak nie jest, dlatego napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy. Jeśli wyjaśnisz, dlaczego podałaś fikcyjne dane nasi pracownicy sprawdzą, czy jest jakakolwiek możliwość abyś mogła przejść pozytywnie weryfikację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów