Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Zauważyłam dziś, że nie mam smarta. Nie miałam ostatnio żadnego negatywa, a ocena mi nawet wzrosła z 97,7% na 97,8%. Miałam smarta przy ocenie 97,7%, chyba, że coś się zmieniło. Proszę o pomoc.
@ElaEla7 Sprawdziłam to i widzę, że nie chodzi o polecenia kupujących, a ogólną jakość Twojego konta, która spadła z powodu przekroczenia 24 godzin na udzielenie odpowiedzi, na pytanie kupującego.
Witam, czyli nie wolno np zachorować, bo od razu punkty lecą?
@ElaEla7 Wolno chorować, ale trzeba pozostać on-line 🐭
Naprawdę, nie zawsze się tak da. No ale cóż, kara to kara.
Korzystaj z autorespondera zewnętrznego, tak jak wielu cwaniaków i już Ci sankcje nie grożą, obejdziesz zasady Allegro w świetle prawa.
@Crow_Empire owszem , ale słowo ,, cwaniaków ,, w świetle tegoż wątku jest delikatnie mówiąc naciągane .
Niekoniecznie, ponieważ, gdyby używała autorespondera, to nie straciłaby smarta. Nie przekroczyłaby czasu na odpowiedź. Smart działa nawet w sporach, pyk "dziękujemy za wiadomość, odpowiemy w jak najkrótszym czasie" i można zapomnieć o odpowiadaniu, co wielu czyni, wymagania Allegro zostały spełnione. Przerabiamy to wszyscy zbyt często.
@Crow_Empire No właśnie, trudno obronę przed absurdalnymi wymaganiami Allegro nazwać cwaniactwem. Normalny instynkt samozachowawczy (chociaż ja akurat autorespondera nie używam)
Czyli ciągle cwaniactwo, tj umiejętność radzenia sobie w takich przypadkach, przebiegłość itd.
Na szczęście większość stosuje ten sposób zapobiegawczo i szybko odpowiadają na konkretne pytanie, w pozostałych przypadkach kupujący traci czas. Po coś te zasady zostały stworzone przez Allegro, przez to jakość obsługi w tych obszarach się znacznie zwiększyła. To są dobre zasady, nie nazwę ich absurdalnymi.
Zdarzyło mi się po raz pierwszy tak długo nie odpowiadać, nie byłam chora, byłam w innej trudnej sytuacji życiowej.
Witam ponownie, dziś rano o 10:40 zadałam pytanie Sprzedającemu BestDealShop.Do tej pory mam 7 informacji o treści "dziękujemy za wiadomość. Odpowiemy tak szybko jak to możliwe. Pozdrawiamy, BestDealShop". Czy to jest normalne? A konkretnej odpowiedzi brak.
Czy autoresponder jest darmowy i skąd go wziąć.
@ElaEla7 ustaw odpowiednia regułę odpowiedzi na swojej poczcie. Używasz jakiegoś klienta?
Jak można używać klienta, nie rozumiem.