anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę odzyskać zwrotu prowizji.

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

Witam

10.08.br klienta zamówił u nas koszulki (zamówienie numer 3cd31e8d-574a-11ef-b2d0-a593f2a38e62). 

Nie miała dostępnej koszulki męskiej w kolorze purpurowym więc zamiast 2 wysłałam 1 (w dniu wysyłki po zwrocie wpłaty za brakującą sztukę zgłosiłam wniosek o zwrot prowizji który został nam przyznany). 
Dziś otrzymałam paczkę w towarem który klient zwrócił z uwagi na niepasujacy rozmiar. Wróciła również koszulka w kolorze purpurowym i jak się okazało nie mogę  do niej złożyć wniosku o zwrot prowizji. 

 

Poniżej załączam screeny i proszę o wyjaśnienie sytuacji. 

Zrzut ekranu 2024-08-19 o 16.34.11.pngZrzut ekranu 2024-08-19 o 16.34.40.pngZrzut ekranu 2024-08-19 o 16.40.50.png

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku prawdopodobnie kupujący w formularzu zwrotu towaru wskazał powód zwrotu jako "Towar inny niż zamówiony" lub "Inna wada bądź niezgodność towaru z umową". Zachęcam do kontaktu z tym klientem i wyjaśnienia sprawy. W takich sytuacjach nie przyznajemy rabatu transakcyjnego.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Zrzut ekranu 2024-08-19 o 20.19.38.png

Powód zwrotu "Nie pasuje mi", więc nijak się to ma do "towar inny niż zamówiony" a tym bardziej "inna wada bądź niezgodność towaru z umową"

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kliknij odwołanie.

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@ayo80 wystarczyło zobaczyć jaki jest powód zwrotu bo podałam numer zamówienia którego dotyczył i się do tego odnieść, a nie wskazywać od razu powodu przy których allegro nie zwraca prowizji.... 
Za chwile Allegro w ogóle nie będzie robić zwrotów prowizji bo ustali sobie nowe zasady według których każdy zwrot będzie wynikał tylko i wyłącznie z winy sprzedawcy a nigdy z winy kupujących. 

 

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Czy uzyskam w końcu sensowną odpowiedź? Czy będziecie milczeć? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku przepraszam, że czekasz na odpowiedź! Zgłosiłam już tę sprawę do zespołu, który zajmuje się rabatami transakcyjnymi, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku rabat za drugą koszulkę jest już widoczny w  Twoich rozliczeniach

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Zrzut ekranu 2024-08-21 o 11.20.50.png

Screen zrobiony przed momentem. Rabat przyznany dalej tylko za jedną sztukę, który został złożony 13.08.2024. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku sprawdź to proszę w zakładce Rozliczenia z Allegro
Rabat dla zamówienia nr 3c7ac550-574a-11ef-a8dc-17f7818493a2 i oferty nr 14056578823 został przyznany 14.08.2024 (2,21 zł)  i 20.08.2024 (2,21 zł). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To zwrot bez podania przyczyny?

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@LEW433  zwrot zgłoszony jako "nie pasuje mi"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

👍

oznacz moderatorów