Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już dawno wyłączyliśmy oferty na allegro.cz, dlaczego nadal są one widoczne? Dzisiaj dostaliśmy zapytanie po czesku ze strony allegro.cz - weszliśmy a tam normalnie przetłumaczona oferta i cena w KC. Dlaczego jest to widoczne pomimo tego, że jak się wejdzie w Mój asortyment i wybierze czeski rynek to nie ma żadnej aukcji?
Przykład aukcji: https://allegro.cz/nabidka/interfejs-diagnostyczny-volvo-fcr-usb-1995-2004-7524947100
@diagnostik_pl Oferta nie jest dostępna na allegro.cz (komunikat z wykrzyknikiem można przetłumaczyć jako "oferta nie jest dostępna na wybranej platformie").
Na Twoim koncie na allegro.cz również nie ma żadnych ofert:
Uff, dzięki, ale czemu w takim wypadku w ogóle ona tam widnieje i co teraz z pytaniem o przedmiot od czecha z tej czeskiej aukcji (Pytanie o przedmiot DIAGNOSTICKÉ ROZHRANÍ Volvo FCR+ USB (1995-2004) (numer oferty: 7524947100))? Mamy na nie odpowiadać żeby nie stracić punkcików? Jak tak to po co jak i tak on nie może dokonać zakupu?
@diagnostik_pl Może dokonać zakupu, ale na allegro.pl (udostępniasz wysyłkę kurierem do Czech) 🙂
Tak, o to chodzi, żeby mógł jak coś dokonać zakupu ale tylko przez allegro.pl - nie chcę potem płacić prowizji i dokonywać wypłat w koronach.
Czyli rozumiem, że jak mimo wszystko wpadnie zapytanie o przedmiot z allegro.cz to muszę na tego maila i tak odpowiadać żeby nie stracić punkcików?
@diagnostik_pl Powinieneś odpowiedzieć na pytanie jeśli zostało zadane z poziomu oferty
Dobra - rozumiem. Szkoda, że oferty (pomimo wyłączenia) i tak są widoczne na rynku cz i sk pomimo tego, że tamtejsi kupujący nie mogą dokonać zakupu, ale odpowiadać na ich pytania już trzeba nie wiadomo po co. Echhh logika Allegro.