Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W związku z otrzymaniem przedsądowego wezwania do zapłaty kwoty 49,90 zł za sierpień w którym to miesiącu taką kwotę przelałem na wasze konto ponownie ( wcześniej już pisałem do was ale nie otrzymałem odpowiedzi) proszę o wyjaśnienie o co tu chodzi ponieważ nie mam zamiaru płacić dwa razy za to samo. Jestem na Allegro dla kupujących od prawie 19-tu lat i jako stały klient mam chyba prawo do wyjaśnień zanim mnie będziecie straszyć. Mam prawie 70 lat na karku i mam prawo nie być biegłym w "szusowaniu na Allegro". Pierwszy raz wystawiłem przedmiot do sprzedania i to przysługa dla sąsiada, który chciał sprzedać traktor ( nadmieniam, że nie wziąłem od niego pieniędzy ponieważ przy wystawianiu ogłoszenia Allegro nie żądało zapłaty, dopiero później). Było to ogłoszenie jednorazowe jako, że przez 16 lat nic nie sprzedawałem to nie widzę potrzeby dalszego bytowania wśród sprzedajacych. Po otrzymaniu informacji, że mam zapłacić kwotę 49,90 za to ogłoszenie w/w kwotę uiściłem dlatego jeszcze raz proszę o wyjaśnienie mi o co tu chodzi. Sądu się nie boję, mam dowód, że opłatę uiściłem a Allegro oskarżę o nękanie. Jak możecie straszyć stałego klienta, nigdy nie robiącego problemu, płacącego na Allegro Pay zawsze na czas. Jestem wkurzony, oczekuję na szybkie wyjaśnienie sprawy w związku z podaniem mi siedmiodniowego terminu do zapłaty w wezwaniu którego skan wraz z dowodem zapłaty przesyłam. Do tej pory nie oczekujcie Państwo ode mnie, że zapłacę a w razie czego w Sądzie przedstawię tę korespondencję i dowody.
[edycja]
P.S. Wygenerowany dowód opłaty oraz skan przedsądowego wezwania do zapłaty wyślę następnym e-mailem ponieważ mam problem z dołączeniem a boję się utracić to co napisałem do tej pory.
@dlugi_55 przydał by Ci się kurs z bezpieczeństwa w sieci dla seniorów 😄 To jest forum publiczne i nie podaje się danych bo zaraz będziesz nękany przez telefon i maila spamem 😞
Wiem, zdałem sobie sprawę co narobiłem po fakcie. To był e-mail do Allegro a nie na jakies forum. Próbowałem to skasować ale się nie da. Wszystko przez nerwy bo mnie wkurzyli. Mam wygenerowany dowód zapłaty. Pozdrawiam.
@_HolaOla_ skasuj dane 🙂
@kostas11 Dzięki, dane wyedytowane.
@dlugi_55 Jeśli posiadasz dowód wpłaty i chcesz wyjaśnić kwestię opłaty na swoim koncie, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz zgłoszeniowy. Nasz pracownik sprawdzi dokładnie sytuację na Twoim koncie i na pewno pomoże rozwiązać ten problem.