Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
na każdym @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ liście przewozowym po numerze domu widnieje myślnik, jak go usunąć z przyszłych zamówień ?
@La-Buda Czy to dotyczy konkretnej metody dostawy, czy każdej? Proszę, wskaż numer przykładowego zamówienia.
w kazdym zamówieniu mam ten sam problem , prosze o to przykładowe zamówinei 16994118834
@La-Buda Dziękuję, weryfikuję dlaczego pojawia się myślnik na etykiecie i wrócę z informacją. Zdjęcie usunęłam z wątku, ze względu na widoczne wszystkie dane klienta.
@La-Buda Wracam z informacją - paczki nadajesz przez zewnętrzny system, który wysyła do nas informację o adresie z myślnikiem. Sprawdź proszę jakie masz ustawienia u nich (streetNumber może pozostać puste, jeżeli numer znajduje się w polu "street").