anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego przy moich aukcjach są podane dodatkowe punkty odbioru, niż zaznaczyłem w ustawieniach?

wejrzenie
#8 Zapaleniec#

Witam! Jestem początkującym sprzedawcą. Wystawiając książki zawsze zaznaczam tylko sześć (6), akceptowanych przeze mnie, sposobów dostaw. Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że przy moich wystawionych aukcjach pojawiły się dodatkowe punkty odbioru takie jak: Kolporter, Epaka, Furgonetka, Auchan, Pakersi, Bonito (o niektórych nigdy w życiu nie słyszałem i na razie nie chcę słyszeć). Chcę powrotu do rzeczywistości i usunięcia "intruzów".

Druga sprawa dotyczy czasu wysyłki. Zaznaczyłem 5 dni (dając sobie czas na naukę i ogarnięcie tematu), a przy moich aukcjach pojawiła się informacja, że przewidywany czas dostawy wynosi 8 dni. Czy Allegro zawsze dodaje 3 dni do podanego przez sprzedawcę czasu wysyłki ? Jak mogę to zmienić, żeby czas dostawy wyniósł np. 5 dni?

Przykładowy numer oferty: 12882691803 , ale problem dotyczy również innych aukcji. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wejrzenie punkty odbioru  (Kolporter, epaka.pl, Furgonetka, Auchan, Pakersi) są możliwe do wyboru dla kupujących jeśli sprzedający udostępnia dostawę metodą Allegro One Punkt. Dlatego są dostępne w Twoich ofertach 🙂
Jeśli chodzi o przewidywany czas dostawy to mogą tu mieć znaczenie dwa czynniki po 1. pod uwagę bierzemy nie tylko Twoją deklarację, ale również historyczne dane na temat czasu w jakim nadajesz przesyłki. W ofercie, którą podałeś jako przykład jest informacja, że podczas tworzenia oferty zadeklarowałeś, że wyślesz towar do 5 dni roboczych. Druga sprawa to zbliżający się weekend, który wydłużył przewidywany czas dostawy. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________