Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wznawiają się, chodzi chyba o to, że zmienia sie prowizja od 3 lioca dla teej kategorii….. tylko szkoda ze nic o tym nie bylo wiadomo, ze nie beda sie wznawiac oferty….
@_HolaOla_ 13666092477, 13666137412
@nat_not bo zaznaczyłem z zakończonych i aktywowałem je ręcznie.....
@nat_not 13666810380 numer oferty który się nie wznowił............. nikt nic o tym nie pisał, ze tak będzie się działo, przecież teraz się kasują oferty same, a skąd ja mam wiedzieć które mi się nie przedłużyły teraz bo niby jest zmiana prowizji, a które mam zakończone wcześniej????? dramat ;////////
@nat_not wiadomo coś?????????
kovboy77 konsultacja w toku, 4 dni? zebrał się zespół ekspertów i urządzają burzę mózgów
kovboy77 pewnie dotyczy to jakiejś części sprzedających i podejrzewam że większość z nich którzy mają dużo aukcji tego nawet nie zauważyła
Jest dokładnie tak jak piszesz. Niektóre się wznawiają a inne nie i trzeba to robić " na piechotę ". Masakra.
Opłaty i prowizje zostały obliczone na podstawie obowiązującego Regulaminu Allegro. Od 3 lipca 2023 zmienią się opłaty i prowizje dla tej oferty i będą wynosiły:
O TYM NIE BYŁO DO TEJ PORY MOWY NIGDIZE......
kovboy77 u mnie to samo, niektóre się wznawiają inne nie / muszę sprzwdzać i wznawiać "na piechotę" / kolejna "innowacja" która ułatwia życie użytkownikom?
wszystkie miały zaznaczoną opcję wznawiania
@kovboy77 Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowedź. Oferty nie wznowiły się, ponieważ wprowadziliśmy zmiany w cenniku, które nie zostały przez Ciebie wcześniej zaakceptowane. Informacja na ten temat znajduje się w formularzu wystawiania przy opcji automatycznego wznowienia:
@nat_not a jak mam to niby zaakaceptowac w trwajacej ofercie??? Prosze o podpowiedz…..
@kovboy77 W trwających ofertach zaakceptujesz cennik, otwierając edycję i klikając "wystaw i zaakceptuj warunki". W zakończonych ofertach zrobisz to pojedynczo w zakładce Mój asortyment, wybierając ofertę ze statusem zakończona i w trybie edycji i klikając "wystaw i zaakceptuj warunki" albo grupowo również w zakładce Mój asortyment, wybierając oferty ze statusem "zakończona", zaznaczając je i klikając "wznów" na pasku z opcjami grupowego zarządzania.
@nat_not Mhm, czyli kazda trwajaca oferte musze edytowac i klikac.. nie no, genialne rozwiazanie…👌👌👌👌 pytanie czemu ludzie o tym genialnym rozwiazaniu nie wiedza???????
@kovboy77 To zmiana wprowadzona w listopadzie 2022. Informowaliśmy o niej w Aktualnościach.