Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@modowe_pole Proszę Cię o podanie numerów ofert, które pokazujesz na filmiku. Niestety nie są widoczne.
Numery ofert widoczne na filmiku: 13858642469, 13858642468.
Poniżej wklejam tekst komunikatu dotyczący tych dwóch konkretnych aukcji (pomimo zaakceptowania cennika, co wyraźnie widać na nagraniu).
Przy chęci wznowienia zakończonych aukcji (każdej, bez różnicy) pojawia się błąd: "Ze względu na zmiany w opłatach nie wznowiliśmy Twojej oferty: cennik opłat zmienił się w czasie trwania Twojej oferty lub zmieni się przed kolejnym jej wznowieniem. Aby wystawić ofertę ponownie, kliknij w przycisk poniżej i zaakceptuj nowe warunki".
No właśnie brakuje tego przycisku i przez to nie można wznowić zakończonych aukcji, ALE przypadkowo odkryłem, gdzie ten przycisk jest. Otóż gdy zakończy się aukcja bez ofert kupna, to przychodzą 2 e-maile: jeden, że się aukcja zakończyła bez ofert kupna i drugi teraz, że oferta NIE została wznowiona. Gdy wejdziemy w ten drugi e-mail, że oferta nie została wznowiona, to będzie ta formułka zacytowana wyżej i ten przycisk "Popraw ofertę" tam FAKTYCZNIE BĘDZIE. Gdy się go kliknie, to otworzy się dana aukcja w trybie do wystawienia ponownie i będzie na samym dole przycisk do wystawienia i zaakceptowania nowych warunków. To jedyny obecnie sposób na wystawienie ponownie zakończonych aukcji. I nie da się zrobić tego grupowo - trzeba w każdy e-mail wchodzić i tam naciskać ten przycisk "Popraw ofertę".
@bazyl98metoda, którą opisałeś to ponowne wystawienie oferty, a nie wznowienie. To oczywiście działa ale oznacza:
1. przypisanie nowego numeru oferty
2. wyższe opłaty
3. konieczność ponownego wystawiania pojedynczo - przy kilkuset aukcjach kończących się w ciągu jednego dnia, jest to niemalże niewykonalne
Dodam, że jeszcze kilka dni temu WZNAWIANIE zakończonych ofert działało bez zarzutu.
Dokładnie ,zacichło im sie zmian a teraz my za to płacimy swoim czasem
Robię wszysto tak jakzawsze oraz uwzględniam ilość aukcji zgodnie z zaleceniami.
Początkowo pojawia się komunikat,że trwa wystawianie aukcji, po chwili ukazuje
się informacja, że aukcji nie udało się wystawić oraz komunikat taki jak poniżej:
poczytaj tu i nie licz na wiele
podobny problem ma wielu prywatnych sprzedawców
Może to początek "zachęcania" prywatnych sprzedawców do odlotu z allegro?
kolekcjoner608 to już trwa od jakiegoś czasu / coraz to jakaś "innowacja" nas zaskakuje
"Ze względu na zmiany w opłatach nie wznowiliśmy Twojej oferty: cennik opłat zmienił się w czasie trwania Twojej oferty lub zmieni się przed kolejnym jej wznowieniem. Aby wystawić ofertę ponownie, kliknij w przycisk poniżej i zaakceptuj nowe warunki".
No właśnie brakuje tego przycisku i przez to nie można wznowić zakończonych aukcji, ALE przypadkowo odkryłem, gdzie ten przycisk jest. Otóż gdy zakończy się aukcja bez ofert kupna, to przychodzą 2 e-maile: jeden, że się aukcja zakończyła bez ofert kupna i drugi teraz, że oferta NIE została wznowiona. Gdy wejdziemy w ten drugi e-mail, że oferta nie została wznowiona, to będzie ta formułka zacytowana wyżej i ten przycisk "Popraw ofertę" tam FAKTYCZNIE BĘDZIE. Gdy się go kliknie, to otworzy się dana aukcja w trybie do wystawienia ponownie i będzie na samym dole przycisk do wystawienia i zaakceptowania nowych warunków. To jedyny obecnie sposób na wystawienie ponownie zakończonych aukcji. I nie da się zrobić tego grupowo - trzeba w każdy e-mail wchodzić i tam naciskać ten przycisk "Popraw ofertę".
@JanPaczek napisał(a):Robię wszysto tak jakzawsze oraz uwzględniam ilość aukcji zgodnie z zaleceniami.
Początkowo pojawia się komunikat,że trwa wystawianie aukcji, po chwili ukazuje
się informacja, że aukcji nie udało się wystawić oraz komunikat taki jak poniżej:
13721678464BANGLADESZ - 2012. PTAKI. SERIA I BLOK. **edytujZe względu na zmiany w opłatach nie wznowiliśmy Twojej oferty: cennik opłat zmienił się w czasie trwania Twojej oferty lub zmieni się przed kolejnym jej wznowieniem. Aby wystawić ofertę ponownie, kliknij w przycisk poniżej i zaakceptuj nowe warunki.Ten komunikat jest przy każdej kolejnej aukcji oczywiście dla innych pozycji.Gdzie jest przycisk o którym jest napisane w komunikacie przy każdej aukcji :kliknij w przycisk poniżej i zaakceptuj nowe warunki ?
No właśnie brakuje tego przycisku i przez to nie można wznowić zakończonych aukcji, ALE przypadkowo odkryłem, gdzie ten przycisk jest. Otóż gdy zakończy się aukcja bez ofert kupna, to przychodzą 2 e-maile: jeden, że się aukcja zakończyła bez ofert kupna i drugi teraz, że oferta NIE została wznowiona. Gdy wejdziemy w ten drugi e-mail, że oferta nie została wznowiona, to będzie ta formułka zacytowana wyżej i ten przycisk "Popraw ofertę" tam FAKTYCZNIE BĘDZIE. Gdy się go kliknie, to otworzy się dana aukcja w trybie do wystawienia ponownie i będzie na samym dole przycisk do wystawienia i zaakceptowania nowych warunków. To jedyny obecnie sposób na wystawienie ponownie zakończonych aukcji. I nie da się zrobić tego grupowo - trzeba w każdy e-mail wchodzić i tam naciskać ten przycisk "Popraw ofertę".
Wiesz ze jest to syzyfowa praca a nie za to płacimy by sie męczyć godzinami nad wystawieniem a oni kasę zawijają
@nat_not- czy opisany przeze mnie problem został przekazany do pomocy technicznej zgodnie z Pani zapowiedzią? Kiedy możemy spodziewać się rozwiązania ewidentnego problemu po stronie Państwa serwisu?
Ja także spędzam wieczory ponownie ręcznie wystawiając dziesiątki aukcji. Mam nadzieję, że jak już poprawię ręcznie wszystkie jedynie 760 ofert to one wszystkie będą już " dobrze " poprawione i będzie ok. Nie bardzo potrafię sobie uzmysłowić kiedy to się zaczęło. Ale jeśli wszystkie oferty wystawiam na 30 dni to jak rozumiem po ich upływie wszystko powinno wrócić do normy. Ale te 30 dni musi minąć dosłownie lada dzień bo już dość długo się z tym borykam. Ciekaw jestem jak to jest , zakładam że problem jest masowy a że strony allegro mamy jakieś strzępy informacji i brak pomocy. Czy nie można po prostu np. wysłać do nas maila w którym zaakceptujemy wszystko co potrzeba i wszystko wróci do normy? Czy takie rozwiązanie jest zbyt skomplikowane technicznie? To może gdzieś na platformie, wchodzę akceptuję i jest ok? Zresztą tyle rzeczy mamy narzucane odgórnie a ta jedną musimy akceptować ręcznie często dla setek ofert? Jest to dziwne i niezrozumiałe niestety:( może przy okazji ktoś mi rzeczowo odpowie - czy jeśli już w końcu ręcznie zaakceptuje te wszystkie zmiany czytaj " poprawię ofertę " to czy one będą się już w końcu wystawiać same czy nie? Czy już zawsze będę musiał wykonywać tą syzyfową pracę?
Dział techniczny wie o tym problemie i pracuje nad jego rozwiązaniem, gdy otrzymamy informacje w tej sprawie, damy znać!
@modowe_pole tak, dziękuję, Twoje nagranie i przekazane informacje zostały wysłane do Działu technicznego.
Witam wszystkich
Od 3 dni jest problem ze wznawianiem zakończonych ofert z licytacją, mimo, zaznaczania checkboxa akceptacji nowego cennika Allegro przy wznowieniu aukcji z licytacją mam poniższy błąd. Zgłaszałem do obsługi Allegro ale nie rozwiązali problemu. Przykładowy błąd ale dotyczy wszystkich zakończonych aukcji z licytacji ręcznie.
sprawa ciągnie się już kilka tygodni, wielu użytkowników ma podobny problem, nie liczyłbym na pomoc, poniżej dyskusja na ten temat, zresztą jest ich kilka
Nie wiem dlaczego obsługa Allegro w kontakcie ze mną sugeruje, że to mój problem ponieważ nie zaznaczam akceptacji nowego cennika mimo, że go zaznaczam co pokazałem im na zrzutach ekranowych. Może mój apel warto żeby to trafiło do kompetentnej obsługi technicznej administratorów Allegro, a nie osób z kontaktu obsługi Allegro, którzy nie rozwiązują problemu.
bsylwek też zaznaczam akceptację nowego cennika i automatyczne wznawianie, a wznawiają się jedne oferty inne nie, jakoś tak randomowo / mnie sugerowano że korzystam z "zewnętrznych narzędzi" przy wystawianiu ofert / nie korzystam, nawet nie wiem że takie "narzędzia" istnieją. wystawiam korzystając formularza wystawiania allegro lub z "wystaw podobne" / pisałem, pytałem wielokrotnie o problem - bez pomocy. Ja myślę że to celowe "ułatwianie" prywatnym użytkownikom funkcjonowania
\Właśnie otrzymałem wiadomość z kontaktu Allegro jak poniżej
dziękuję za wiadomość.
Rzeczywiście potwierdzam opisane przez Pana utrudnienia.
Rozumiem, że sprawa jest priorytetowa nam również zależy na jak najszybszym rozwiązaniu. Niestety daty rozwiązania problemu nie zostały podane, dlatego prosimy o cierpliwość.
Istnieje możliwość ręcznego wznawiania ofert, ustawienia im nowej daty wystawienia w przyszłości lub poczekać do przyszłego tygodnia aż naprawimy problem po naszej stronie i aktywujemy oferty dotknięte problemem.
Przepraszam za utrudnienia i proszę o wyrozumiałość, ponieważ to dla nas również bardzo trudna sytuacja.