anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego wchodząc na konto nie widzę, ze sprzedałem przedmiot?

POLAKOSBANDITOS
#7 Wielbiciel#

Witam.
Pytanie z gatunku glupich, bo jestem laikiem.
Dlaczego nie pokazuje mi sie, ze sprzedalem przedmiot jak wchodze na konto allegro?

Za to widze w powiadomieniach wiadomosci, które sam do kogos wyslalem?

Ktos mnie naprowadzi jak mam to ustawic, zeby za kazdym razem uniknac tego, ze ktos mi otwiera spór o niedostarczenie rzeczy?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Knowhere
#21 Demiurg#

@POLAKOSBANDITOS A gdzie chciałbyś widzieć takie powiadomienia? Bo sprzedane rzeczy widać w https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia
Powiadomienia o sprzedaży natomiast są na mejlu (o ile nie wyłączyłeś ich otrzymywania w ustawieniach konta allegro).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

POLAKOSBANDITOS
#7 Wielbiciel#

Chcialbym zobaczyc to powiadomienie o sprzedazy np. na symbolu dzwoneczka, zaraz po zalogowaniu- jak ma to miejsce na e-bay. Nie musze nigdzie grzebac. Ale Allegro woli mi wyslac na ten 'dzwoneczek' np. wiadomosc, ze kurier podejmie próbe doreczenia...
Wchodze klikak OK, wiadomosci dalej wisza jako nieprzeczytane.
A na tym allegro lokalnym to mam nawet powiadomienie o wiadomosci, która do mnie przyszla a która sam do kogos wyslalem (sic!)

Jesli znajdzie Pan chwile to prosze mi wskazac gdzie mam sie zalogowac, albo rozpisac krok po kroku.

[url=https://imgbb.com/][img]https://i.ibb.co/sjYy9Z5/Allegro.jpg[/img][/url

oznacz moderatorów

POLAKOSBANDITOS
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Musisz wejść w zamówienia żeby zobaczyć sprzedaż 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@POLAKOSBANDITOS Jestem trochę zaskoczony, że mając konto na allegro od ponad 15 lat, zadajesz takie pytania.