Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wysłałem 1.01zl do weryfikacji, a dziś otrzymałem maila, że dane się nie zgadzają. Dane są tożsame z danymi na koncie. Proszę pomóż. Dziękuję za odpowiedź.
Client: 88466203
Durňák [edycja] @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:88466203 stało się tak, ponieważ w zakładce Ustawienia wypłat wpisałeś inny numer konta niż ten, z którego wykonałeś przelew weryfikacyjny. Aby weryfikacja przeszła pomyślnie przelew weryfikacyjny musi być wykonany z tego samego konta, które podałeś w Ustawieniach wypłat. Musisz być też właścicielem konta bankowego, więc albo trzeba zmienić ustawienia wypłat albo zrobić przelew z innego rachunku 🙂
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO ZA GRANICĄ
SK 11 *** 7895
A oto konto, z którego zostały wysłane 1.01
SK 11 *** 7895K
Konta są takie same. Proszę o pomoc, bo bank pobiera 20eur za nową przesyłkę 1.01zł
@Client:88466203 podany przez Ciebie numer konta został wpisany w ustawieniach wypłat, ale przelew weryfikacyjny był z konta o takim numerze rachunku: 53***2111.
Mam ten sam problem proszę o pomoc numer konto się zgadza i dalej przychodzi e-mail ze dane się nie zgadzają