anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego weryfikacja PayU nie przeszła pomyślnie?

Idź do rozwiązania
Client:88466203
#7 Wielbiciel#

Witam, wysłałem 1.01zl do weryfikacji, a dziś otrzymałem maila, że ​​dane się nie zgadzają. Dane są tożsame z danymi na koncie. Proszę pomóż. Dziękuję za odpowiedź. 

Client: 88466203

Durňák [edycja] @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
la_nika
Moderator
Moderator

@Client:88466203 stało się tak, ponieważ w zakładce Ustawienia wypłat wpisałeś inny numer konta niż ten, z którego wykonałeś przelew weryfikacyjny. Aby weryfikacja przeszła pomyślnie przelew weryfikacyjny musi być wykonany z tego samego konta, które podałeś w Ustawieniach wypłat. Musisz być też właścicielem konta bankowego, więc albo trzeba zmienić ustawienia wypłat albo zrobić przelew z innego rachunku 🙂 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Client:88466203
#7 Wielbiciel#

NUMER RACHUNKU BANKOWEGO ZA GRANICĄ

SK 11 *** 7895

A oto konto, z którego zostały wysłane 1.01

SK 11 *** 7895K

Konta są takie same. Proszę o pomoc, bo bank pobiera 20eur za nową przesyłkę 1.01zł

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Client:88466203 podany przez Ciebie numer konta został wpisany w ustawieniach wypłat, ale przelew weryfikacyjny był z konta o takim numerze rachunku: 53***2111. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
AutoComplexxx
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem proszę o pomoc numer konto się zgadza i dalej przychodzi  e-mail ze dane się nie zgadzają 

oznacz moderatorów