anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Doładowanie Menadżera paczek uleciało w kosmos

Barack_921
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Wczoraj wieczorem chciałem doładować konto Menadżera paczek i wszystko przebiegało normalnie do chwili przekierowania z banku do Dotpay (po zrobieniu opłaty). Strona Dotpay się przywiesiła i kilka minut patrzyłem na kręcące się kółeczko. Kasa z banku pobrana, a na koncie Menadżera do dziś 0,00zł. Kwota na szczęście nie była duża, ale liczy się sam fakt. Co z tym fantem dalej robić? Pobrana kwota wróci na konto czy trzeba to gdzieś dalej reklamować? Pytam tak na przyszłość, na wypadek trochę większej "straty".
Tytuł płatności to:
PayPro S.A.
P24-E9B-W3N-E1C M3378-73409

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

InPost
Ekspert InPost

@bara022 

Prosimy o kontakt na pomoc@inpost.pl z opisem sprawy oraz podaniem loginu do konta w Managerze Paczek. Dodatkowo prosimy o dołączenie w załączniku potwierdzenia transakcji. Zweryfikujemy wówczas status płatności. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Barack_921 pewnie będzie tak samo jak z nieudanymi płatnościami np. na allegro do 3 dni roboczych operator powinien Ci je zwrócić.

oznacz moderatorów

Barack_921
#7 Wielbiciel#

@Client:44052296  Pewnie tak. Mimo wszystko napisałem do Inpostu. Ale żeby człowiek musiał się prosić o zwrot 8,99zł...

oznacz moderatorów