Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W moich zamówieniach dodałam Fakturę dla wszystkich klientów którzy chcieli ją otrzymać. Wydawało mi się, że z automatu klient ją otrzyma. Ale mam już 2 informacje, że nie otrzymali Faktury. Dlaczego? To samo z numerem przesyłki dodaje ładnie w Allegro świeci na czerwono, że jest dodana a klient nie dostaje e-mail z informacją o numerze przesyłki dlaczego? Czy to ja robię coś źle?
@TwojeZabawkii może mieć wyłączone powiadomienia mailowe z Allegro i nie dostanie ich wtedy.
Co do faktury VAT w zamówieniach to duża część klientów jest zdziwiona, że takie coś istnieje. Dzisiaj jedna klientka nam dyskusję założyła z zapytaniem "gdzie jakikolwiek dowód zakupu"? I zaskoczona, że od chwili wysyłki ma go do pobrania w zamówieniu na Allegro.
A gdzie mogę sprawdzić czy mam włączone powiadomienia z Allegro.
@TwojeZabawkii podaj proszę numery zamówień, do których dodałaś faktury, a kupujący zgłosili, że ich nie dostali.
Przykładowy Numer zamówienia: 43488c00-7ac4-11ed-8d11-f31dd9a845ff
Fakturę musiałam dodać w odpowiedzi na wiadomość od Pani.
To jest niestety dosyć częsta przypadłość. Klienci są przyzwyczajeni że dostają faktury wysyłane przez automaty na adres mailowy kupującego podany przez Allegro lub w odpowiedzi na maila o sprzedaży, a więc przechodzi to przez Centrum Wiadomości na stronie Allegro. Spora część z nich pewnie ma podanego do Allegro jakiegoś "śmieciowego" maila na którego trafiają dziesiątki niechcianych wiadomości i nawet go nie sprawdzają - wszystko przecież mają na stronie Allegro. Problem w tym że opcja pobierania faktury jest ukryta w bardzo zagłębionym podmenu i jest przez to bardzo nieintuicyjna, a mail wysyłany przez Allegro "Twoja faktura za zakup od..." nie pojawia się w Centrum Wiadomości.
zgadzam się, dokopać się do faktury jest dosyć ciężko i też mamy sygnały od klientów, którzy nie są w stanie namierzyć miejsca, z którego mają ją pobrać.
@TwojeZabawkii dziękuję! Poprosiłam o sprawdzenie tej sytuacji i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
z doświadczenia wiem, że gdyby wysłać kupującemu fakturę mailem, umieścić na allegro, dołączyć wersje papierową lub zdjęcie na telefon to zawsze ktoś się trafi z tekstem nie otrzymałem faktury
@TwojeZabawkii przeanalizowaliśmy zamówienie o numerze, który podałaś i według naszego systemu kupujący nie zaznaczył na formularzu opcji dostawy i zapłaty checkboxa "Chcę fakturę VAT".
Trzeba jeszcze dodać że opcja pobrania faktury nie jest dostępna w aplikacji mobilnej - link "Pobierz fakturę" jest tylko w przeglądarce.