Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie o Orlen paczka - podpisaliśmy umowę, ale że całość procedury się przedłużyła klient zdążył zrezygnować z przesyłki. Jak teraz mogę dodać tą umowę by następnym razem jak ktoś wybierze tą opcję mieć już ją od razu dostępną ?
@QuattroPol Umowy własne dodajesz tutaj. W ustawieniach zamówień.
Dziękuję bardzo. Dodałam dane jakie otrzymałam od Orlen ale pokazuje mi nieprawidłowe
@QuattroPol Możesz przesłać zrzut ekranu z widokiem pojawiających się komunikatów?
Mam taki komunikat: Dane dostępowe do API przewoźnika są nieprawidłowe. Oryginalny błąd: Nieprawidłowe dane kontrahenta.
@QuattroPol Poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie co może powodować problem. Dam znać, kiedy będę wiedzieć więcej.
@QuattroPol Niestety muszę Cię prosić o bezpośredni kontakt z ORLEN Paczka w celu sprawdzenia czy dane są poprawne. W naszym systemie mamy informację, że przewoźnik je odrzuca.