anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym

dbeauty
#7 Wielbiciel#

Witam , dziś na allegro osoba kupiła towar.

W dostawie mam coś takiego

"Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym " cena dostawy ustalona na 6,- xD

Co to jest czy ktoś się z tym spotkał bo w dostawie nic takiego nie ustawiałem?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

Duronic
#8 Zapaleniec#

Opcja ta pojawia się, gdy kupujący wybierze produkty mające ustalone różne cenniki. Powiedzmy Kurier A i Kurier B już jest rozpoznawany jako różne metody dostawy. System Allegro nie sumuje takich kosztów, dlatego automatycznie przypisywana jest wartość "Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym ".

Mamy nadzieję, że w przyszłości Allegro upora się z tym fantem, bo zarówno dla kupującyh jak i sprzedających opcja ta wywołuje niepotrzebne problemy i nieporozumienia ;(

oznacz moderatorów

dbeauty
#7 Wielbiciel#

No nie, bo kupił u mnie jeden produkt  JEDEN i mam cennik normalnie oznaczony

oznacz moderatorów

dbeauty
#7 Wielbiciel#

Dodatkowo za 6zł to nie nadam kuriera ani paczkomatu 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@dbeauty 

kupujący mógł sam wpisać tą kwotę ręcznie

nie wiem czy można to zablokować - my na przykład mamy to odblokowane i sobie chwalimy - gdy przypadkiem po zsumowaniu kilku produktów pojawi się zbyt duża kwota za transport

to bardzo często Kupujący (ci mądrzejsi) wpisywali sami kwotę najdroższej przesyłki

i było ok

chociaż zdarzył nam się Kupujący który wpisał np: zero zł - krótki mail lub telefon zawsze wyjaśniał sprawę

 

oznacz moderatorów

dbeauty
#7 Wielbiciel#

Powiedz mi jak to można zablokować?  Ewentualnie gdzie tego szukać

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@dbeauty  Wejdź tu:

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy

--->Sposób obliczania kosztów dostawy

tam wybierz odpowiednie opcje i zapisz. Odhacz > klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy

Ula

Ula
oznacz moderatorów

dbeauty
#7 Wielbiciel#

1234.PNGProblem w tym że mam odznaczone to. Sprawdzałem z innego konta allegro i nie mam możliwości takiego wyboru, żeby ręcznie móc wpisać koszt dostawy . Ustawiłem to tak na samym początku . 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@dbeauty  No to ja nie wiem. Pisz do Allegro.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

Mam dzisiaj dokładnie taką samą sytuację, ustawienia identyczne.

Kupił u mnie klient dwie rzeczy, w tym komplet foteli, sam sobie wpisał koszt dostawy. Rozmawiałem z nim i powiedział mi, że system mógł mu pozwolić wpisać nawet jeden złoty. Zrobił to, ale zmienił na kwotę, która podana była w ofercie. A to jest jakaś stara oferta i stara kwota za koszt przesyłki. Teraz za takie pieniądze nikt tego nie zabierze.

Można to jakoś obejść, żeby nikt więcej mi nie zrobił takiego psikusa?

oznacz moderatorów

monline
#2 Obserwator#

Znalazł ktoś rozwiązanie na ten problem?

U nas tak samo jest odhaczone dostawa i koszt ustalany ze sprzedającym a mimo to nie działa 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ możesz zerknąć 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@monline Czy w ofertach, w których klient kupił jest chociaż jedna wspólna metoda dostawy?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_Madry_Brzdac_
#8 Zapaleniec#

Nie. Np. jedno to wysyłka mailowa drugie normalna. Wybrane są by ponosił koszt wysyłki najdroższej dostawy i nie ma możliwości wpisania sam kosztów. Co z tym zrobić, klienci nie rozumieją że to nie sprzedawców wina.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@_Madry_Brzdac_ czy możesz podać numer zamówienie z którym masz taki problem? Jeżeli masz zaznaczone, że kupujący zapłaci kwotę najdroższej dostawy to w przypadku zamówienia, w którym kupuje produkt przesyłany e-mailem bezpłatnie i produkt przesyłany np. do Paczkomatu InPost to za takie zamówienie koszt dostawy powinien wynieść tyle ile dostawa do Paczkomatu. 
Sprawdziłam to teraz w Twoich ofertach i po wybraniu produktów z przesyłką e-mail i innymi metodami dostawy, przechodziłam do formularza dostawy i mogłam wybrać spośród oferowanych przez Ciebie droższych (niż bezpłatna przesyłka e-mail) metod dostawy.     

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

_Madry_Brzdac_
#8 Zapaleniec#

Wiadomość trafiła do spamu. Już podaję numer 13ecb1b1-f885-11eb-b0b0-69495e74d6e9
W tym przypadku kupującemu wyświetliło się że ma koszt wysyłki za 0zł i może zamówić na adres domowy.
Zmieniłam oferty dokładając opcję do wysyłki inpost itp. lecz problem w tym że kupujący chcą zamówić plik PDF do domu :))

Czyli ta opcja też nie może być.

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@_Madry_Brzdac_ W ofertach, które weszły w skład wskazanego zamówienia, nie ma żadnej wspólnej metody dostawy. W tej sytuacji kupujący mógł samodzielnie wpisać koszt przesyłki. Powinien jednak wcześniej skonsultować się z Tobą. Jeśli do tego nie doszło i klient sam ustalił za niską cenę, możesz poprosić go o dopłatę.

Jeśli w ramach jednego zamówienia klienci kupują przedmioty do tradycyjnej wysyłki i elektroniczne, możesz po zakupie próbować z nimi ustalić, że część zamówienia zostanie wysłana mailem, a reszta w paczce. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_Madry_Brzdac_
#8 Zapaleniec#

Dlatego teraz dołożyłam wspólną wysyłkę lecz to też widzi Pani problem się robi bo kupujący pisze mi w wiadomości by mu plik PDF wydrukować i wysłać na adres domowy bo uwzględniłam  taką formę wysyłki. A w opisie wyraźnie pisze że wysyłka na mail. No jak widać nie da się tu tego dobrze rozwiązać. Żadna z tych opcji się nie sprawdza. Jeśli nie dodam opcji innych wysyłek to kupujący wpisze 0zł i będzie się tego domagać a jak nie to nam negatywne komentarze wystawi. Trzeba to lepiej dla nas sprzedających dostosować. :)) Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@nat_not "W ofertach, które weszły w skład wskazanego zamówienia, nie ma żadnej wspólnej metody dostawy. W tej sytuacji kupujący mógł samodzielnie wpisać koszt przesyłki. Powinien jednak wcześniej skonsultować się z Tobą." - jeśli ktoś tu coś powinien, to allegro respektować ustawienia na koncie użytkownika. Bo jeśli allegro pozwala kupującemu wpisać własny koszt dostawy mimo tego, że w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy w "sposobie obliczania kosztów dostawy" odznaczona jest opcja "klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy", to znaczy że niezbyt się przejmuje opinią sprzedających (będących de facto bezpośrednimi klientami allegro).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Mam taki sam problem w dwóch zamówieniach , i po prośbie o dopłatę do wysyłki Klient anulował zakup! Wyjaśni mi ktoś dlaczego w innych zamówieniach jest ok a w tych dwóch nie? A co jeśli będzie się to powtarzać?!

 

oznacz moderatorów