Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czy mogę anulować zamówienie w którym użytkownik jest niezarejestrowany a wybrał opcje dostawy za pobraniem ? Gdzie ewentualnie ustawić można informację albo opcję aby pobranie było dostępne tylko dla zarejestrowanych ?
Jak chcesz anulować zamówienie? Kupujący może anulować, odstąpić od umowy. Jeśli nie wywiążesz się z umowy, nie otrzymasz zwrotu prowizji. I zarejestrowany i niezarejestrowany może nie odebrać przesyłki pobraniowej - najlepiej jej nie udostępniać w ogóle. Nie ma systemowych ograniczeń pobrań dla niezarejestrowanych.
Ja również mogę przecież anulować zamówienie.
@BabyBoss_PL Potwierdzam to, co napisał @xyz96
Jeśli mimo to, nie chcesz wywiązać się z transakcji, skontaktuj się w tej sprawie z kupującym.
@BabyBoss_PL, wyślij, jak coś to koszt wysyłki ściągniesz z kupującego eSądowo 🙂
A co to za opcja "eSądowo" ? 🙂
a zobacz oo: [ klik ] 😄
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc 🙂