anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD nie odebrało wszystkich przesyłek

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Witam

Mamy powtarzający się problem z DPD.

Kurierka z którą współpracujemy - a z której pracy jesteśmy zadowoleni - co jakiś czas nie jest w stanie zabrać wszystkich przesyłek. Pakujemy na samochód ile się da i czekamy na kolejny transport który czasami przyjedzie, a czasami nie. W tym momencie mamy kolejny piątek gdzie nie wszystkie paczki zostały zabrane - zostało dokładnie 15 przesyłek.

Tolerowaliśmy to ponieważ zdarzało się to dość rzadko, jednak widzimy, że problem się nasila.

Jak możemy rozwiązać ten problem?

Numery paczek:

1003086009901U
1003034060563U
1003033669992U
1003033018648U
1003033018789U
1003032284309U
1003031879819U
1003031529328U
1003030748292U
1003030019160U
1003029539884U
1003028863809U
1003027930124U
1003027204196U
1003028003350U

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

fox_paws
#16 Inspirator

Zrezygnować z DPD. W ciągu pół roku przewinęło się już kilku kurierów. Pojeżdżą miesiąc-dwa i uciekają gdzie indziej. O czymś to świadczy.

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elo-Car Weryfikuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elo-Car zamówiłeś podjazd do każdej paczki, więc kurier powinien być przygotowany na taką sytuację. Doradca konsultuję z DPD dla Ciebie tę sprawę w zgłoszeniu 45379174. Od razu zleci wykluczenie zamówień z jakości jeśli potwierdzi ich winę.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Czy wiadomo jak sprawa się ma?
Czy paczki zostały wykluczone z jakości?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elo-Car tak, zostały wykluczone. Otrzymałeś w tej sprawie wiadomość e-mail (sprawa nr 45379174, 14.10.2024 g. 14:54). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Super! Dziękuję.

oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Niestety wczoraj sytuacja się powtórzyła.

"Nasza" kurierka nie dała rady wszystkiego zabrać.
Kilka godzin później przyjechał kurier i też nie zmieścił wszystkiego.

Numery przesyłek:

1003351391977U
1003353174663U
1003355342081U
1003359938788U
1003360381720U
1003361228967U
1003361625423U
1003361981931U

 

Proszę o interwencję.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elo-Car Proszę, napisz o tym w kontynuacji korespondencji numer 45379174 - dzięki temu doradcy od razu otrzymają informacje na temat zdarzenia i ponowią kontakt z przewoźnikiem w tej sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Witam

Mamy taki problem, że pomimo zgłaszania przesyłek których kurier nie odebrał w terminie w raporcie widnieją jako liczone do jakości sprzedaży.
Będzie tego ponad 20 przesyłek.

Mimo, że opóźnienia wynikają z nieogarnięcia przez DPD i wszystkie przesyłki zgłaszamy nasz wskaźnik wysłanych w terminie wciąż spada.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elo-Car Napiszcie o tym proszę w korespondencji mailowej, w której zgłosiliście zamówienia do wykluczenia z jakości sprzedaży.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Tego dotyczy problem, że zgłaszamy tam wszystkie takie paczki a mimo to nie wszystkie są wyjęte z jakości sprzedaży. 

Nawet przestano nam odpisywać na zgłoszenia.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

tego się trzymaj

zamówiłeś podjazd do każdej paczki, więc kurier powinien być przygotowany na taką sytuację

pisz do allegro i żądaj od serwisu jako organizatora tej farsy odszkodowania przewidzianego prawem pocztowy czy też transportowym

widzę, że aż 4 Panie się wypowiedziały w temacie @ @N_Nitka28 @w_kiwi @la_nika  @nat_not

tylko jakoś nie widać pożądanej reakcji czyli prawidłowego działania usługi 🙂

@Elo-Car jak dostaniesz negatywa z tego powodu to serwis go nie usunie i wykluczenia z jakości sprzedaży tu nie pomogą

oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Rozumiemy, że DPD może mieć tak dużo przesyłek, że nie ogarnia, choć skala tego jest szokująca.  Z wczorajszej wysyłki nic nie zostało zabrane ponieważ kurier zabierał jeszcze środowe których i tak wszystkich nie zmieścił.

Nie rozumiemy tylko czemu sporo "przeterminowanych" przesyłek nie zostało wykluczonych z jakości sprzedaży?

Tak to dzisiaj wygląda.

@N_Nitka28 @w_kiwi @la_nika  @nat_not

Trzy rzędy paczek. Od lewej: rząd który miał wyjechać w środę, wczoraj i na dzisiaj

photo_2024-11-22_09-30-45.jpg

 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elo-Car zamówienia nie zostały jeszcze wykluczone, poprosiłam o ich wykluczenie. 
Od jutra nie będą już się liczyć w Twoich statystykach. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry.

Wczoraj Allegro DPD nie odebrało przesyłek.

1020808059397U
1020740078322U
1020740840142U
1020740994292U
1020741468114U
1020742118934U
1020742326202U
1020743069791U
1020744288002U
1020744877324U
1020745878749U
1020746275643U

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Elo-Car. Zamówienia jeszcze nie wliczają się w statystyki jakości sprzedaży, więc nie możemy ich na razie wykluczyć. Proszę, daj znać, gdy zamówienia będą widniały jako opóźnione - wtedy przekażemy je do wykluczenia. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

Ok, a gdzie sprawdzę czy zamówienia mają status "opóźnione"?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elo-Car Możesz sprawdzić zamówienia z opóźnioną wysyłką w zakładce Zamówienia na Allegro. Znajdziesz tam informacje o czasie wysyłki, przewidywanym czasie dostawy oraz statusie przesyłki.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Elo-Car
#9 Pomysłodawca

A teraz?

oznacz moderatorów