Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mamy powtarzający się problem z DPD.
Kurierka z którą współpracujemy - a z której pracy jesteśmy zadowoleni - co jakiś czas nie jest w stanie zabrać wszystkich przesyłek. Pakujemy na samochód ile się da i czekamy na kolejny transport który czasami przyjedzie, a czasami nie. W tym momencie mamy kolejny piątek gdzie nie wszystkie paczki zostały zabrane - zostało dokładnie 15 przesyłek.
Tolerowaliśmy to ponieważ zdarzało się to dość rzadko, jednak widzimy, że problem się nasila.
Jak możemy rozwiązać ten problem?
Numery paczek:
1003086009901U |
1003034060563U |
1003033669992U |
1003033018648U |
1003033018789U |
1003032284309U |
1003031879819U |
1003031529328U |
1003030748292U |
1003030019160U |
1003029539884U |
1003028863809U |
1003027930124U |
1003027204196U |
1003028003350U |
Zrezygnować z DPD. W ciągu pół roku przewinęło się już kilku kurierów. Pojeżdżą miesiąc-dwa i uciekają gdzie indziej. O czymś to świadczy.
@Elo-Car Weryfikuję tę sprawę.
@Elo-Car zamówiłeś podjazd do każdej paczki, więc kurier powinien być przygotowany na taką sytuację. Doradca konsultuję z DPD dla Ciebie tę sprawę w zgłoszeniu 45379174. Od razu zleci wykluczenie zamówień z jakości jeśli potwierdzi ich winę.
Czy wiadomo jak sprawa się ma?
Czy paczki zostały wykluczone z jakości?
@Elo-Car tak, zostały wykluczone. Otrzymałeś w tej sprawie wiadomość e-mail (sprawa nr 45379174, 14.10.2024 g. 14:54).
Super! Dziękuję.
Niestety wczoraj sytuacja się powtórzyła.
"Nasza" kurierka nie dała rady wszystkiego zabrać.
Kilka godzin później przyjechał kurier i też nie zmieścił wszystkiego.
Numery przesyłek:
1003351391977U
1003353174663U
1003355342081U
1003359938788U
1003360381720U
1003361228967U
1003361625423U
1003361981931U
Proszę o interwencję.
@Elo-Car Proszę, napisz o tym w kontynuacji korespondencji numer 45379174 - dzięki temu doradcy od razu otrzymają informacje na temat zdarzenia i ponowią kontakt z przewoźnikiem w tej sprawie.
Witam
Mamy taki problem, że pomimo zgłaszania przesyłek których kurier nie odebrał w terminie w raporcie widnieją jako liczone do jakości sprzedaży.
Będzie tego ponad 20 przesyłek.
Mimo, że opóźnienia wynikają z nieogarnięcia przez DPD i wszystkie przesyłki zgłaszamy nasz wskaźnik wysłanych w terminie wciąż spada.
@Elo-Car Napiszcie o tym proszę w korespondencji mailowej, w której zgłosiliście zamówienia do wykluczenia z jakości sprzedaży.
Tego dotyczy problem, że zgłaszamy tam wszystkie takie paczki a mimo to nie wszystkie są wyjęte z jakości sprzedaży.
Nawet przestano nam odpisywać na zgłoszenia.
tego się trzymaj
zamówiłeś podjazd do każdej paczki, więc kurier powinien być przygotowany na taką sytuację
pisz do allegro i żądaj od serwisu jako organizatora tej farsy odszkodowania przewidzianego prawem pocztowy czy też transportowym
widzę, że aż 4 Panie się wypowiedziały w temacie @ @N_Nitka28 @w_kiwi @la_nika @nat_not
tylko jakoś nie widać pożądanej reakcji czyli prawidłowego działania usługi 🙂
@Elo-Car jak dostaniesz negatywa z tego powodu to serwis go nie usunie i wykluczenia z jakości sprzedaży tu nie pomogą
Rozumiemy, że DPD może mieć tak dużo przesyłek, że nie ogarnia, choć skala tego jest szokująca. Z wczorajszej wysyłki nic nie zostało zabrane ponieważ kurier zabierał jeszcze środowe których i tak wszystkich nie zmieścił.
Nie rozumiemy tylko czemu sporo "przeterminowanych" przesyłek nie zostało wykluczonych z jakości sprzedaży?
Tak to dzisiaj wygląda.
@N_Nitka28 @w_kiwi @la_nika @nat_not
Trzy rzędy paczek. Od lewej: rząd który miał wyjechać w środę, wczoraj i na dzisiaj
@Elo-Car zamówienia nie zostały jeszcze wykluczone, poprosiłam o ich wykluczenie.
Od jutra nie będą już się liczyć w Twoich statystykach.