Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mamy powtarzający się problem z DPD.
Kurierka z którą współpracujemy - a z której pracy jesteśmy zadowoleni - co jakiś czas nie jest w stanie zabrać wszystkich przesyłek. Pakujemy na samochód ile się da i czekamy na kolejny transport który czasami przyjedzie, a czasami nie. W tym momencie mamy kolejny piątek gdzie nie wszystkie paczki zostały zabrane - zostało dokładnie 15 przesyłek.
Tolerowaliśmy to ponieważ zdarzało się to dość rzadko, jednak widzimy, że problem się nasila.
Jak możemy rozwiązać ten problem?
Numery paczek:
1003086009901U |
1003034060563U |
1003033669992U |
1003033018648U |
1003033018789U |
1003032284309U |
1003031879819U |
1003031529328U |
1003030748292U |
1003030019160U |
1003029539884U |
1003028863809U |
1003027930124U |
1003027204196U |
1003028003350U |
Zrezygnować z DPD. W ciągu pół roku przewinęło się już kilku kurierów. Pojeżdżą miesiąc-dwa i uciekają gdzie indziej. O czymś to świadczy.
@Elo-Car Weryfikuję tę sprawę.
@Elo-Car zamówiłeś podjazd do każdej paczki, więc kurier powinien być przygotowany na taką sytuację. Doradca konsultuję z DPD dla Ciebie tę sprawę w zgłoszeniu 45379174. Od razu zleci wykluczenie zamówień z jakości jeśli potwierdzi ich winę.
Czy wiadomo jak sprawa się ma?
Czy paczki zostały wykluczone z jakości?
@Elo-Car tak, zostały wykluczone. Otrzymałeś w tej sprawie wiadomość e-mail (sprawa nr 45379174, 14.10.2024 g. 14:54).
Super! Dziękuję.
Niestety wczoraj sytuacja się powtórzyła.
"Nasza" kurierka nie dała rady wszystkiego zabrać.
Kilka godzin później przyjechał kurier i też nie zmieścił wszystkiego.
Numery przesyłek:
1003351391977U
1003353174663U
1003355342081U
1003359938788U
1003360381720U
1003361228967U
1003361625423U
1003361981931U
Proszę o interwencję.
@Elo-Car Proszę, napisz o tym w kontynuacji korespondencji numer 45379174 - dzięki temu doradcy od razu otrzymają informacje na temat zdarzenia i ponowią kontakt z przewoźnikiem w tej sprawie.
Witam
Mamy taki problem, że pomimo zgłaszania przesyłek których kurier nie odebrał w terminie w raporcie widnieją jako liczone do jakości sprzedaży.
Będzie tego ponad 20 przesyłek.
Mimo, że opóźnienia wynikają z nieogarnięcia przez DPD i wszystkie przesyłki zgłaszamy nasz wskaźnik wysłanych w terminie wciąż spada.