Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka otwiera dyskusje bo system Allegro poinformował ją, żeby zgłosiła problem z wysyłką.
Problem polega na tym, że nie ma problemu z wysyłką produktu, a stworzył go system Allegro angażując w to kupującego, sprzedającego i Allegro gadane, pracowników Allegro.
data sprzedaży:7 wrz 2023, 08:06; rynek: allegro.pl
Nadane w punkcie Orlen 07-09-2023, 13:27 (dzisiaj zapewne zabierze ją kurier w dalszą podróż)
Dzisiaj klientka otwiera dyskusję tylko dlatego, że taką informację ma w systemie allegro "Pisze na stronie żeby zgłosiła problem z wysłaniem …"
Jako że minęło dopiero 24h od zakupu - klient nie mógł wybrać prawdziwego - sztucznie przez allegro stworzonego problemu - więc powodem dyskusji jest mam problem z odesłaniem produktu.
- usunałem już graniczną godzinę wysyłki tego samego dnia dla Orlen - to należy poprawić skąd mam wiedzieć o której kurier Orlen przyjedzie po odbiór paczek ?
@Halfrunt odpisz w dyskusji , że jako konsument ma prawo do zwrotu i w żaden sposób jej tego nie utrudniasz , a czcza paplanina niech żyje swoim życiem .
narazie wytłumaczyłem to co mogłem i poprosiłem o zamknięcie dyskusji.
Ale to niezmienia faktu rzeczy, że nie powinna istnieć możliwość otwarcia dyskusji z powodu (problem ze zwrotem) jeśli produktu się jeszcze nie otrzymało.
@Halfrunt Tutaj zaczekałabym jeszcze na odpowiedź kupującego. Rozumiem opisywaną przez Ciebie i przykro mi, że takowa miała miejsce, ale nie możemy w tym przypadku zamknąć dyskusji skoro nie było jeszcze kontaktu ze strony kupującego - być może jeszcze nie widział Twojej odpowiedzi, a chciały się do niej odnieść.
Zamknęła tę niedorzeczną dyskusję.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
czy możecie zmknąć tę dyskusję? bo właściwie jest nie na temat.
connectionId":36382