Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, czy mogę zmienić samodzielnie punkt nadania? Problem dotyczy etykiety 2BA866A2. Nr płatności b5c53cf9-016b-4076-a788-5d150e9e637b.
@piotrsierocinski Proszę, podaj numer zamówienia, a nie płatności.
Nigdzie nie mogę znaleźć numeru zamówienia.
Chodzi o to ogłoszenie: https://allegrolokalnie.pl/oferta/odstraszacz-psow-dazer-2-ultradzwiekowy-profesjonalny-726
Oferta: 51b6fc00-7868-40f7-a9ed-fef33b206689
Cześć @piotrsierocinski, etykieta została anulowana. Możesz zmienić punkt nadania 🙂
Wystawiłem przez pomyłkę paczkę na paczkomat inpost i jeden bok nie zmieści się do paczkomatu ma długosc 65cm
A klient kupił jako paczkomat Inpost bez Smarta
Jeżeli po kontakcie telefonicznym klient się zgodzi na zmianę formy dostawy paczki z paczkomatu na kuriera
to gdzie to zmienić w panelu zamówienia że paczka została wysłana
np DHL do drzwi klienta