Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miałem taki komunikat:
Masz zablokowaną możliwość sprzedaży. Spokojnie, zaraz sobie z tym poradzimy!
Wyslalem zgloszenie "dlaczego mam zablokowana sprzedaz?" - i dostalem odpowiedz:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Miło mi poinformować, że przywróciliśmy pełną aktywność Pana konta.
No i niestety dalej mam komunikat: "Masz zablokowaną możliwość sprzedaży. Spokojnie, zaraz sobie z tym poradzimy!"
@rozmaryn1974 wyczyściłeś ciasteczka i pamięć podręczna? W trybie incognito/prywatnym na innej przeglądarce taki sam komunikat?
Ewentualnie ponów zapytanie lub.poczekaj na moderatorów @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@rozmaryn1974 Na koncie, z którego piszesz, nie ma żadnych ograniczeń. Proszę, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i zaloguj się ponownie.
mam już 2 lata zablokowano sprzedasz