anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry proszę o pomoc w rozwiązaniu dyskusji. Kupujący zgłosił jeden zwrot, a następnie zgłosił

WasPatEu
#7 Wielbiciel

Dzień dobry proszę o pomoc w rozwiązaniu dyskusji. Kupujący kupił dwa produkty ,zgłosił jeden zwrot, a następnie zgłosił reklamacje. Nie jestem w stanie określić czy to była wada produktu czy złe użytkowanie. W momencie kiedy poproszę kupującego o zwrot muszę zapłacić za przesyłkę, jeśli okaże się, że jest to wina kupującego czy ktoś zwróci mi pieniądze za koszt wysyłki? Proszę o wyjaśnienie bo nie do końca wiem czy dobrze rozumiem. Dodam, że przesyłka jest droższa niż produkt. A jeśli okaże się, że muszę przyjąć reklamowany produkt muszę zapłacić za dwie przesyłki i kolejny produkt. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@WasPatEu możesz rozpatrzyć reklamację na podstawie wideo/zdjęć/opisu wady.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@WasPatEu to Ty jako sprzedawca płacisz za przesyłkę reklamowanego produktu jeśli reklamacja okazała się uzasadniona, natomiast jeśli nieuzasadniona to klient powinien opłacić przesyłkę do Ciebie.

Pamiętaj, że masz możliwość poprosić nas o pomoc w dyskusji i wtedy Doradca może włączyć się w nią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów