Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry proszę o pomoc w rozwiązaniu dyskusji. Kupujący kupił dwa produkty ,zgłosił jeden zwrot, a następnie zgłosił reklamacje. Nie jestem w stanie określić czy to była wada produktu czy złe użytkowanie. W momencie kiedy poproszę kupującego o zwrot muszę zapłacić za przesyłkę, jeśli okaże się, że jest to wina kupującego czy ktoś zwróci mi pieniądze za koszt wysyłki? Proszę o wyjaśnienie bo nie do końca wiem czy dobrze rozumiem. Dodam, że przesyłka jest droższa niż produkt. A jeśli okaże się, że muszę przyjąć reklamowany produkt muszę zapłacić za dwie przesyłki i kolejny produkt.
@WasPatEu możesz rozpatrzyć reklamację na podstawie wideo/zdjęć/opisu wady.
@WasPatEu to Ty jako sprzedawca płacisz za przesyłkę reklamowanego produktu jeśli reklamacja okazała się uzasadniona, natomiast jeśli nieuzasadniona to klient powinien opłacić przesyłkę do Ciebie.
Pamiętaj, że masz możliwość poprosić nas o pomoc w dyskusji i wtedy Doradca może włączyć się w nią.