Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam opóźnine 3 wysyłki allegro przesyłka polecona nadane 16.06.2025r.. Klienci już straszą negatywami.Co w takiej sytuacji zrobić. Allegro podaje przewidywany czas dostarczenia 24.06.2025 , a do dzisiaj tj.30.06.2025r. są w transporcie.
Numery przesyłek
00559007730110732138
00559007730110732176
00559007730110732183
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@czarkaz1 takie przesyłki, to mogą iść nawet 30 dni, wytłumacz kupującym, że wróżenie z fusów które przedstawia Allegro nie ma nic wspólnego z realnym czasem dostarczenia takiej przesyłki, a jeśli nie zrozumieją, to niestety będzie negatyw i nic na to nie poradzisz😔
@czarkaz1 Jeżeli nie jesteś zadowolony z tej formy wysyłki zawsze możesz ją usunąć z cenników dostaw.
Po pierwsze, to ma być tania przesyłka, a nie szybka.
Po drugie, listy mają uproszczone śledzenie. Będzie tylko informuja o nadaniu, a następnie o przekazaniu do doręczenia. Natomiast status "w transporcie" jest statusem wstawianym automatycznie i tak naprawdę nic nie znaczy. Ma on służyć zmiejszeniu ilości telefonów na infolinię PP, z pytaniem dlaczego przesyłka nadal leży w placówce nadawczej.
@czarkaz1 Weryfikuję Twoją sprawę z odpowiednim zespołem.
@czarkaz1 Doradca weryfikuję sprawę i skontaktuje się z Tobą w zgłoszeniu 52828605.
Witam, jak długo będzie trwała weryfikacja sprawy?
@czarkaz1 Doradca skontaktował się z Tobą wczoraj tj. 1.07.2025 o godzinie 21:20 w zgłoszeniu/konwersacji e-mail o numerze 52828605.
Sprawa została przekazana do przewoźnika i czekamy na odpowiedź w tej sprawie. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, skieruj je proszę do wspomnianej konwersacji 🙂
Do dnia dzisiejszego nic nie wiadomo o losach przesyłek,w korespondencji nikt nie odpowiada.Co mam dalej robić klienci ządają zwrotu pieniędzy.
@czarkaz1 Ponagliłam Twoją sprawę. Proszę Cię o cierpliwość.
Do dnia dzisiejszego nic nie wiadomo o losach przesyłek,w korespondencji nikt nie odpowiada.
Mija już tydzień czasu od zgłoszenia.
@czarkaz1 Proszę Cię o cierpliwość. W wiadomości z 2 lipca otrzymałeś informację o maksymalnym czasie, w którym rozpatrywane są zgłoszenia dotyczące reklamacji usług dostawy. Pozostaje oczekiwać na następną wiadomość mejlową.
@czarkaz1 ja po wielu latach zrezygnowałem z allegro poleconego. Niestety w ostatnim okresie liczba przesyłek opóźnionych dramatycznie wzrosła.
@czarkaz1 najlepsza rada? wyłączyć tą usługe
Nam niektóre allegro polecone poczta wiozła miesiąc. Juz rok ja to wyłączyliśmy. Spadku zamówień nie było a spokoju dużo wiecej i wyjasniania duuuuużo mniej.