anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Eksport plików CSV z Shopera

pikset
#7 Wielbiciel#

Wgrywam plik produktowy CSV z sklepu Shoper na Allegro, zeby wystawic produkty.
Plik wygenerowany poprawnie, ilość produktów się zgadza, ale wciąż jest błąd.

Zmień nazwy kolumn

Nie udało nam się automatycznie rozpoznać kolumn w pliku. Abyśmy mogli to zrobić, nazwij kolumny w Twoim pliku zgodnie z poniższą tabelą.
oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pikset  postaram się pomóc 🙂
 Jeżeli chodzi o kolumny to abyśmy mogli je rozpoznać konieczne jest uzupełnienie trzech kolumn tj:

  • identyfikator produktu (Product ID) - wymagamy go, aby powiązać ofertę z konkretnym produktem z naszego Katalogu produktów
  • Liczba sztuk (Quantity)
  • Cena (Standard Price)

Jeśli problemy dalej będą występować to podeślij proszę plik, który próbujesz wgrać na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Zmieniłem nazwy kolumn, bo w pliku mam po angielsku - price na cena itp i pojawił się kolejny problem.
"Plik zawiera kolumny o takiej samej nazwie. Usuń duplikaty"
Co teraz?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Prześlij nam proszę ten plik na spolecznosc@allegro.pl i dołącz proszę link do tego wątku. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Poradziłem sobie, ale jak zwykle jest kolejny błąd : Status Pliku - Niepoprawny

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Potwierdzam otrzymanie wiadomości mejlowej. Sprawdzimy plik i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset W odpowiedzi na Twoją wiadomość mejlową - wszystkie informacje znajdziesz w Regulaminie programu: 

Czas trwania każdego “Wyróżnienia”, o którym mowa w punktach: 4e, 6, 11e - wynosi 10 dni. Jeśli Wyróżnienie Twojej Oferty będzie trwało dłużej niż 10 dni, może to spowodować naliczenie opłat za każdy następny rozpoczęty cykl rozliczeniowy (jest to zgodne z Załącznikiem 4 do Regulaminu Allegro, Część IV).

Podobnie będzie w przypadku przekroczenia pakietów opcji dodatkowych “Wyróżnienie” lub skorzystania z opcji dodatkowej “Wyróżnienie” po zakończeniu Programu Powitalnego. Wówczas możesz spodziewać się naliczenia opłaty za tę usługę (wszystko zgodnie z Załącznikiem 4 do Regulaminu Allegro, Część IV).

Jak się pewnie domyślasz, musisz liczyć się z tym, że opcja “Wyróżnienie” nie wyłączy się automatycznie po upływie 10 dni. Dlatego, jeśli nie chcesz, żebyśmy pobierali automatycznie opłaty bez zniżki, lepiej wyłącz opcję dodatkowe "Wyróżnienie". Zrobisz to edytując konkretną Ofertę przed rozpoczęciem kolejnego, płatnego cyklu rozliczeniowego. 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

A co z rozwiązaniem problemu z plikiem csv?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Przekazałam plik do sprawdzenia przez odpowiedni zespół. Kiedy otrzymam odpowiedź, to dam Ci znać. 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Problem nr x... nie kończące się problemy z wystawieniem produktu. Chore to jest.
"Nie można zaplanować publikacji oferty w przeszłości."
Planowałem godzinę i datę z wyprzedzeniem 5 min, godziny i paru godzin i cały czas ten sam błąd.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Prześlij mi proszę zrzuty ekranu, co robisz krok po kroku, aż do pojawienia się komunikatu o błędzie. 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Pierwszy temat:
Dodałem produkt z pliku, pojawia się bład, więc chce wejść w raport bo nie wiem co to za błąd. Pytanie na które nie ma odpowiedzi nigdzie, czym/jak otworzyć ten raport?! allegro1.pngallegro2.png

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Drugi temat:
Wystawiam produkt i w opcjach wystawienia nie mogę wybrać "wystaw odrazu" więc planuję godzinę z wyprzedzeniem, jak na zdjęciu i za każdym razem jest błąd, że nie można zaplanować wystawienia w przeszłości.

Drugi dzień działam z wystawieniem produktów na aukcje, a jest coraz więcej błędów i problemów. wtfallegro3.pngallegro4.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Dziękuję, przekazuję Twoje wiadomości do odpowiedniego zespołu. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Temat z plikiem CSV nie aktualny, ponieważ nie zaciąga on naszych opisów i tytułów ze sklepu, tylko z hurtowni, co jest dziwne, bo w pliku są nasze opisy i tytuły... dodamy wszystko ręcznie, skoro nie ma innej prostszej możliwości.
Im więcej działam na koncie tym więcej błędów oczywiście, jakim cudem to funkcjonuje???
Próbując dodać monety do oferty jest kolejny błąd - Twoje konto musi posiadać status Firma.
Założylem konto firmowe i wszystkie dane, NIP itp są wprowadzone, więc jak mam być bardziej kontem firmowym?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Twoje konto jest zweryfikowanym kontem firmowym od 1 grudnia. Kiedy otrzymałeś komunikat o tym, że Twoje konto nie ma statusu firmowego? Na jakiej to było dokładnie stronie, masz możliwość przesłania zrzutu? 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Nie dostałem takiej informacji w email itp tylko podczas próby dodania monet do swojej oferty. Tak jak napisałem powyżej. Dokopałem się do warunków, dobrze ukrytych, bo w profilu nie można oczywiście podać tej informacji odrazu. Wymogiem dodania monet do oferty jest konto firmowe i 5 opinii pozytywnych, których nie mam jeszcze. Jednak w profilu pokazuje jedynie informację o braku statusu konta firmowego, co jest kolejnym błędem...allegro5.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Zgłoszę tę sytuację, dzięki! 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Chętnie przyjmiemy jakieś bonusy za wynalezienie błędów 😉

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Obecnie nie potwierdzamy błędu. Prześlij nam proszę zrzut ekranu całego okna, z widoczną datą, godziną, loginem konta oraz adresem URL. 

oznacz moderatorów