Eksport plików CSV z Shopera

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wgrywam plik produktowy CSV z sklepu Shoper na Allegro, zeby wystawic produkty.
Plik wygenerowany poprawnie, ilość produktów się zgadza, ale wciąż jest błąd.
Zmień nazwy kolumn
Nie udało nam się automatycznie rozpoznać kolumn w pliku. Abyśmy mogli to zrobić, nazwij kolumny w Twoim pliku zgodnie z poniższą tabelą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset postaram się pomóc 🙂
Jeżeli chodzi o kolumny to abyśmy mogli je rozpoznać konieczne jest uzupełnienie trzech kolumn tj:
- identyfikator produktu (Product ID) - wymagamy go, aby powiązać ofertę z konkretnym produktem z naszego Katalogu produktów
- Liczba sztuk (Quantity)
- Cena (Standard Price)
Jeśli problemy dalej będą występować to podeślij proszę plik, który próbujesz wgrać na adres spolecznosc@allegro.pl
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zmieniłem nazwy kolumn, bo w pliku mam po angielsku - price na cena itp i pojawił się kolejny problem.
"Plik zawiera kolumny o takiej samej nazwie. Usuń duplikaty"
Co teraz?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset Prześlij nam proszę ten plik na spolecznosc@allegro.pl i dołącz proszę link do tego wątku. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poradziłem sobie, ale jak zwykle jest kolejny błąd : Status Pliku - Niepoprawny

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset Potwierdzam otrzymanie wiadomości mejlowej. Sprawdzimy plik i wrócę do Ciebie z odpowiedzią

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset W odpowiedzi na Twoją wiadomość mejlową - wszystkie informacje znajdziesz w Regulaminie programu:
Czas trwania każdego “Wyróżnienia”, o którym mowa w punktach: 4e, 6, 11e - wynosi 10 dni. Jeśli Wyróżnienie Twojej Oferty będzie trwało dłużej niż 10 dni, może to spowodować naliczenie opłat za każdy następny rozpoczęty cykl rozliczeniowy (jest to zgodne z Załącznikiem 4 do Regulaminu Allegro, Część IV).
Podobnie będzie w przypadku przekroczenia pakietów opcji dodatkowych “Wyróżnienie” lub skorzystania z opcji dodatkowej “Wyróżnienie” po zakończeniu Programu Powitalnego. Wówczas możesz spodziewać się naliczenia opłaty za tę usługę (wszystko zgodnie z Załącznikiem 4 do Regulaminu Allegro, Część IV).
Jak się pewnie domyślasz, musisz liczyć się z tym, że opcja “Wyróżnienie” nie wyłączy się automatycznie po upływie 10 dni. Dlatego, jeśli nie chcesz, żebyśmy pobierali automatycznie opłaty bez zniżki, lepiej wyłącz opcję dodatkowe "Wyróżnienie". Zrobisz to edytując konkretną Ofertę przed rozpoczęciem kolejnego, płatnego cyklu rozliczeniowego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co z rozwiązaniem problemu z plikiem csv?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset Przekazałam plik do sprawdzenia przez odpowiedni zespół. Kiedy otrzymam odpowiedź, to dam Ci znać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem nr x... nie kończące się problemy z wystawieniem produktu. Chore to jest.
"Nie można zaplanować publikacji oferty w przeszłości."
Planowałem godzinę i datę z wyprzedzeniem 5 min, godziny i paru godzin i cały czas ten sam błąd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset Prześlij mi proszę zrzuty ekranu, co robisz krok po kroku, aż do pojawienia się komunikatu o błędzie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pierwszy temat:
Dodałem produkt z pliku, pojawia się bład, więc chce wejść w raport bo nie wiem co to za błąd. Pytanie na które nie ma odpowiedzi nigdzie, czym/jak otworzyć ten raport?!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drugi temat:
Wystawiam produkt i w opcjach wystawienia nie mogę wybrać "wystaw odrazu" więc planuję godzinę z wyprzedzeniem, jak na zdjęciu i za każdym razem jest błąd, że nie można zaplanować wystawienia w przeszłości.
Drugi dzień działam z wystawieniem produktów na aukcje, a jest coraz więcej błędów i problemów. wtf

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset Dziękuję, przekazuję Twoje wiadomości do odpowiedniego zespołu. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Temat z plikiem CSV nie aktualny, ponieważ nie zaciąga on naszych opisów i tytułów ze sklepu, tylko z hurtowni, co jest dziwne, bo w pliku są nasze opisy i tytuły... dodamy wszystko ręcznie, skoro nie ma innej prostszej możliwości.
Im więcej działam na koncie tym więcej błędów oczywiście, jakim cudem to funkcjonuje???
Próbując dodać monety do oferty jest kolejny błąd - Twoje konto musi posiadać status Firma.
Założylem konto firmowe i wszystkie dane, NIP itp są wprowadzone, więc jak mam być bardziej kontem firmowym?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset Twoje konto jest zweryfikowanym kontem firmowym od 1 grudnia. Kiedy otrzymałeś komunikat o tym, że Twoje konto nie ma statusu firmowego? Na jakiej to było dokładnie stronie, masz możliwość przesłania zrzutu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie dostałem takiej informacji w email itp tylko podczas próby dodania monet do swojej oferty. Tak jak napisałem powyżej. Dokopałem się do warunków, dobrze ukrytych, bo w profilu nie można oczywiście podać tej informacji odrazu. Wymogiem dodania monet do oferty jest konto firmowe i 5 opinii pozytywnych, których nie mam jeszcze. Jednak w profilu pokazuje jedynie informację o braku statusu konta firmowego, co jest kolejnym błędem...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset Zgłoszę tę sytuację, dzięki!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chętnie przyjmiemy jakieś bonusy za wynalezienie błędów 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pikset Obecnie nie potwierdzamy błędu. Prześlij nam proszę zrzut ekranu całego okna, z widoczną datą, godziną, loginem konta oraz adresem URL.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »