
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. W jaki sposób można złożyć wniosek o błędnie naliczoną prowizję. Sprzedałam jeden produkt w opcji smart a prowizja pobrana za 2 produkty. Proszę o podpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wrednaania1 sprawdziłam to zamówienie i prowizja została naliczona prawidłowo. Zgodnie z regulaminem w kategorii Motoryzacja (wszystkie podkategorie "Pozostałe", oferta była wystawiona w kategorii Allegro > Motoryzacja > Części samochodowe > Oświetlenie > Lampy przednie i elementy > Pozostałe ) prowizja wynosi 20%. 20% z 40 zł to 8 zł i dlatego taka prowizja została naliczona.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystkie przedmioty wystawiam w kategorii motoryzacja i pobierana jest prowizja w wysokości 10 %. Mam rozumieć że jeżeli przedmiot w danej kategorii zakwalifikuję do pozostałych to pobierana jest wyższa prowizja, dlaczego ? przecież to nadal dział motoryzacja części samochodowe.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wrednaania1 prowizja w podkategorii "Pozostałe" wynosi 20%, wynika to z regulaminu, więc jeśli produkt będzie wystawiony w tej kategorii to prowizja wyniesie 20%, a nie 10%.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wrednaania1 widzisz , to taka pułapka obsajdowa na tych co nie czytają regulaminu .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakbym siedziała i tylko czytała regulaminy i zmiany to nic bym nie wystawiła i sprzedała!