Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, potrzebuje pomocy.
Sprzedałem przedmiot który kupujący chce zwrócić. Lecz twierdzi że nie ma przy zakupionym przedmiocie opcji zwrot towaru żeby otrzymać etykietę bądź kod zwrotu do paczkomatu. Proszę żebym to ja wysłał gotową etykietę w pdf do druku.
Czy możliwe że tego nie widzi ? Bądź jak ja mam to zrobić. Nie chce zamawiać na serwisie usługi bo to będzie ok 15 zł dodatkowych kosztów.
@krzys375 nie udostępniasz w swoich ofertach zwrotów dlatego klient nie ma takiej opcji w swojej zakładce . Jeśli zgadzasz się na zwrot klient musi odesłać na własną rękę , a w przypadku reklamacji pokrywasz ten koszt .
Czyli jeśli już jest towar kupiony A nie było tej opcji zaznaczonej nic z tym nie mogę zrobić?
Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna ,nie firma to nie musisz przyjmować zwrotów .
@kolekcjoner608 podejrzewam , że chodzi o reklamację ....może się mylę .
@mdrogeria Autor w opisie pisze o zwrocie ale ...nie wszyscy to rozróżniają i możesz mieć rację.
@krzys375 nic więcej niż opisałem wcześniej .
Rozumiem. Dziękuję za pomoc.