anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Generowanie etykiety

krzys375
#7 Wielbiciel#

Witam, potrzebuje pomocy.

Sprzedałem przedmiot który kupujący chce zwrócić. Lecz twierdzi że nie ma przy zakupionym przedmiocie opcji zwrot towaru żeby otrzymać etykietę bądź kod zwrotu do paczkomatu. Proszę żebym to ja wysłał gotową etykietę w pdf do druku. 

Czy możliwe że tego nie widzi ? Bądź jak ja mam to zrobić. Nie chce zamawiać na serwisie usługi bo to będzie ok 15 zł dodatkowych kosztów.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@krzys375 nie udostępniasz w swoich ofertach zwrotów dlatego klient nie ma takiej opcji w swojej zakładce . Jeśli zgadzasz się na zwrot klient musi odesłać na własną rękę , a w przypadku reklamacji pokrywasz ten koszt .

oznacz moderatorów

krzys375
#7 Wielbiciel#

Czyli jeśli już jest towar kupiony A nie było tej opcji zaznaczonej nic z tym nie mogę zrobić? 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna ,nie firma to nie musisz przyjmować zwrotów .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 podejrzewam , że chodzi o reklamację ....może się mylę .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@mdrogeria Autor w opisie pisze o zwrocie ale ...nie wszyscy to rozróżniają i możesz mieć rację.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@krzys375 nic więcej niż opisałem wcześniej .

oznacz moderatorów

krzys375
#7 Wielbiciel#

Rozumiem. Dziękuję za pomoc. 

oznacz moderatorów