anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile czasu na wysyłkę ma osoba zwracająca buty? Przyjęłam reklamację, kupujący nie wysyła.

MAMY ROZWIĄZANIE!
gadulka69
#9 Pomysłodawca#

Sprzedałam buty, prywatnie. Były nowe, w oryginalnym opakowaniu. Kupujący po ponad miesiącu od kupna zgłosił mi że odkleja się podeszwa. Zapytałam czego oczekuje - bo nie wiedziałam, obniżki, zwrotu? Nie odpowiedział. Po jakimś czasie rozpoczął dyskusję i tam napisał że mu się podeszwa okleja. Ja na to, że mógł mi w korespondencji odpisać, a nie dyskusję zakładać, że nie dokończyliśmy rozmowy. Zadeklarowałam również że ma mi odesłać te buty, że zwrócę pieniądze. I znowu cisza. Pan przeciąga ewidentnie czas odesłania butów. Mam wrażenie, że chce przechodzić całą zimę w tych butach i odesłać je jak się sezon skończy. Ja uważam, że skoro zgodziłam się na zwrot butów, powinien odesłać je od razu. Moje pytanie brzmi - ile czasu na wysyłkę ma kupujący, od mojej decyzji o przyjęciu zwrotu. Czy można tak sobie ciągnąć w nieskończonosć?  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45
Client:109808341
#12 Orędownik#

Czy mozemy spodziewać się trzecieego identycznego tematu skoro jest drugi bo stwierdzilas, że jeden to za mało?

oznacz moderatorów
gadulka69
#9 Pomysłodawca#

Przepraszam, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i pierwszy raz korzystam z allegro gadane. Szukałam pomocy. Myślałam że ją tu znajdę. Nie, nie będzie już rozmów na ten temat, proszę się nie obawiać. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@gadulka69 Wyjaśniam już Twoją sytuację z zespołem i jak tylko dostanę szczegóły tej sprawy, wrócę do Ciebie z wyjaśnieniem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
gadulka69
#9 Pomysłodawca#

Otrzymałam odpowiedź z Kontaktu: "dziękuję za wiadomość za wiadomość w sprawie Allegro Protect. Widzę, że wniosek faktycznie został zaakceptowany, pomimo złożenia wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji. 
Proszę na ten moment nie martwić się naliczeniem, wyjaśnimy tę kwestię. W pierwszej kolejności proszę o przesłanie Pani korespondencji z Klientem poza dyskusją, Klient informował w dyskusji, że wysłał Pani mailem potwierdzenie wysyłki towaru, a Pani temu zaprzeczyła. Chciałbym poznać szczegóły Państwa korespondencji, zanim podejmę się interwencji. " Tak, pan w nocy przesłał mi screen z komórki z numerem przesyłki, którą nadał. Nadał ją po czasie zamknięcia dyskusji. Tylko że w dalszym ciągu nie dane mi było mieć te buty w ręku przed zwrotem kasy kupującemu i obciążeniem mnie kosztami (przecież koszty poszły a butów nie mam. Równie dobrze w paczce mogą być stare gacie), nikt nie rozmawiał ze mną na temat uzgodnień co do prowizji i ogólnie moje odrzucenie reklamacji i prośba o możliwośc ponownej weryfikacji została - delikatnie mówiąc - olana. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@gadulka69 zobaczymy co przyjdzie. Czyli wysłał po wszystkim ciekawe co i w jakim stanie, masz nr paczki wklej tracking 

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@gadulka69 " Nie, nie będzie już rozmów na ten temat.."

Nie słuchaj smerfa marudy, możesz zakładać tyle tematów ile uważasz za konieczne. To jest publiczne forum, kazdy może pisać,  cenzurować mogą tylko moderatorki, nie jakieś przypadkowe smerfy  😈

oznacz moderatorów