Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ndz. klient kliknął produkt i nie zapłacił po czym poinformował mnie ze rezygnuje z zakupu i nie opłacił zakupu.
Czy muszę czekać 7 dni aby powtórnie go wystawić czy co mam zrobi ??
@Reywers1992 nie , jeśli masz potwierdzenie rezygnacji możesz nie czekać .
Właśnie nie mam nic co by mogło potwierdzić to że Klient zrezygnował.
Mogę już dziś wystawić produkt ??
Jakie są procedury ??
Jak wiesz że nie opłaci to możesz wystawić, na AL?
@Reywers1992 jakim kanałem poinformował Cię o rezygnacji ?
Na Messenger na platformie FB
@Reywers1992 zrób sobie screena i zachowaj do końca okresu na anulowanie transakcji .
Masz informacje od kupującego, to wystawiaj.