anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile trwa weryfikacja konta?

semiramida19
#8 Zapaleniec#

Witam, kilka dni temu weryfikowałam konto: dane firmy, zweryfikuj rachunek bankowy, zweryfikuj dane firmy.

Na następny dzień znów ten sam komunikat więc powtórzyłam wszystko łącznie ze skanowaniem dowodu osobistego i czekam już kilka dni i nic się nie dzieje, żaden email nie dotarł do mnie i konto nie działa to znaczy nie mogę wznowić sprzedaży. Ile może to jeszcze potrwać ?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

A tego nikt nie wie ile: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@semiramida19 chodzi o konto, z którego tutaj piszesz?

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

semiramida19
#8 Zapaleniec#

Tak

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@semiramida19 sprawdzimy to z zespołem i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

semiramida19
#8 Zapaleniec#

Czy długo jeszcze mam czekać?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@semiramida19 skontaktowaliśmy się już z PayU, aby przyspieszyć Twoją weryfikację, ale ta jest wciąż w trakcie, więc musisz uzbroić się jeszcze w cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

semiramida19
#8 Zapaleniec#

Piszę już drugi raz i proszę o pomoc. Czekam już kilkanaście dni na weryfikację danych firmowych, zostały przesłane wszystkie wymagane dokumenty tzn. skan dowodu osobistego, oświadczenie o osobie zajmującej eksponowane stanowisko polityczne. Ileż można czekać na weryfikację?????

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@semiramida19 przykro mi, że tak długo czekasz, poprosiłam o weryfikację Twojego zgłoszenia i ponowny kontakt z operatorem. Poczekaj proszę na naszą wiadomość. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

semiramida19
#8 Zapaleniec#

Witam ponownie, czekam już miesiąc, a weryfikacja nadal nie jest zakończona, to przecież są kpiny. Ileż można czekać na tak błachą sprawę, niech ktoś się za to w końcu weźmie.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@semiramida19 Bardzo mi przykro, ale wciąż czekamy na weryfikację ze strony operatora płatności. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów