Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od 30 listopada próbuję potwierdzić moje konto do wypłat na Państwa portalu. Dziś jest 20 grudnia. Łącznie 20 dni. Przedwczoraj kontaktowałem się supportem i zostałem okłamany że zespół ekspercki zostanie ponaglony i odpowiedź orzymam jeszcze dziś. Mija trzeci dzień a odpowiedzi dalej brak.
Dostarczyłem wszystkie niezbędne potwierdzenia z banku ale w zamian dostałem jedynie niepoważną odpowiedź. Oczekuje się ode mnie potwierdzenia wyciągiem z banku numeru konta który nie istnieje. Kontaktowałem się z bankiem i nie mają w usługach IBANu zaczynającego się od PL.
Tak jak napisałem powyżej. Kontaktowałem się z bankiem w tej sprawie i zalecono mi wysłać potwierdzenie przelewu. Czyli dokładnie to co wykonałem.
Nie ukrywam, że jestem już zmęczony tą sprawą i chciałbym żeby się zakończyła. Filip
@Criispy rozumiem Twoją frustrację, jednak przykro mi, nie jestem w stanie pomóc.
Jesteś już w kontakcie z działem, który zajmuje się weryfikacją danych do aktywacji wypłat, oni z kolei konsultują sprawę z operatorem płatności. Muszę poprosić Cię o cierpliwość, otrzymasz odpowiedź w prowadzonej korespondencji e-mail.
No niestety wygląda na to, że nie jestem w kontakcie z nikim. Dni lecą a odpowiedzi brak