anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost - nie da się zalogować do managera

MAMY ROZWIĄZANIE!
mudol
#11 Animator#

Witam, @InPost  czy macie problemy z managerem? Nie idzie się zalogować, błąd Captcha jest

mudol_0-1677670619206.png

Oczywiście przed kliknięciem w zaloguj captcha była zaznaczona.

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  macie zgłoszenia?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
imprezkowe
#1 Nowicjusz#

Mam to samo.

oznacz moderatorów
DC43Sklep_pl
#9 Pomysłodawca#

Mam ten sam problem

oznacz moderatorów
deymon_pl
#10 Popularyzator#

mamy to samo 😞

oznacz moderatorów
MEGA_FASHION
#9 Pomysłodawca#

Klikając "Zaloguj przez Allegro" nie można się zalogować do Inpost i wydrukować etykiet!

oznacz moderatorów
ObiadyDomowe
#12 Orędownik#

witam mam to samo błąd Captcha czy wiadomo jak obejść problem czy trzeba czekać aż Inpost naprawi usterkę ? 

oznacz moderatorów
bugi_sklep
#9 Pomysłodawca#

witam allegro pisze tak Jest to błąd stricte po stronie InPost. Proszę oczekiwać na rozwiązanie problemu przez przewoźnika, ponieważ jest to ich narzędzie zewnętrzne 🙂 na razie nie mamy informacji na temat przybliżonego terminu rozwiązania tego problemu

oznacz moderatorów
mudol
#11 Animator#

czekać, usuwanie ciasteczek też nie pomaga.

oznacz moderatorów
biobeautypl
#7 Wielbiciel#

Dokładnie to samo u nas... Ciekawe co będzie jak klienci zaczną się denerwować, że zamówienia nie wychodzą...

oznacz moderatorów
anielskiedekor1
#8 Zapaleniec#

mam to samo

oznacz moderatorów
tinselpl
#7 Wielbiciel#

u mnie to samo 

 

oznacz moderatorów
GoodWear
#9 Pomysłodawca#

udało się zalogować 😉

oznacz moderatorów
stylaczek_pl
#9 Pomysłodawca#

zgadza się, już działa ! 😉

oznacz moderatorów
deymon_pl
#10 Popularyzator#

U nas juz dziala

oznacz moderatorów
Manka54321
#8 Zapaleniec#

Juz działa

oznacz moderatorów
stylaczek_pl
#9 Pomysłodawca#

podpinam się, u mnie to samo...

oznacz moderatorów
bugi_sklep
#9 Pomysłodawca#

juz działa uff

 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@mudol 

Dzień dobry,

dziękujemy za zgłoszenie, obserwujemy utrudnienia w działaniu niektórych naszych serwisów. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. 

Prosimy o cierpliwość i bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia. 

oznacz moderatorów