Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Za pośrednictwem "Allegro Paczkomaty InPost" wysłałem kupującemu zakupiony sprzęt tzn. zasilacz awaryjny UPS. Niestety do kupującego doszedł popsuty (pęknięcie panelu przedniego oraz narożnika i odchodzenie od obudowy w tym rejonie, a przy przechylaniu słychać, że coś lata w środku ). Sprzęt wysłałem w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu (gruby karton, a UPS włożony w folię i w styropianowe elementy - czyli zapakowany w identyczny sposób jak przez producenta ). Proces pakowania przesyłki posiadam nagrany (wielkość pliku to 299MB ).
Temat założyłem tu ze względu, że sugerowane jest to w poradniku tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/jak-post%C4%99powa%C4%87-w-przypadku-uszkodzenia-paczki-w-tra...
Poproś klienta, żeby spisał i wysłał do InPostu protokół szkody. Ze zdjęciami opakowania i uszkodzeń. Ma na to 7 dni od odebrania paczki.
Dzięki. Z tego co wyczytałem to samej reklamacji kupujący już nie złoży, bo wymagane jest pełnomocnictwo, które jak widzę Allegro wystawia sprzedającemu (w pełnomocnictwie jest to określone dokładnie: "niniejszym udzielamy pełnomocnictwa: Sprzedającemu" ). Chyba, że coś źle rozumiem.