anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odebranie paczki a prowizja

MAMY ROZWIĄZANIE!
AstraDigital
#8 Zapaleniec#

Cześć, Klient nie odebrał paczki zamówionej 29.10. i nie zgłosił zwrotu. 07.11 napisaliśmy, że paczka do nas wróciła i możemy nadać ją ponownie po opłaceniu kosztów przesyłki lub że może zgłosić zwrot. 09.12 Klient napisał, że możemy mu zwrócić pieniądze. Czy w tej sytuacji dostaniemy zwrot prowizji? Czy potrącić Klientowi koszt przesyłki i prowizji i zwrócić mu mniejszą kwotę? Zamówienie nr 461524f0-955e-11ef-b13b-c77708a16cf9  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

Tak klikaj o zwrot.

oznacz moderatorów
AstraDigital
#8 Zapaleniec#

Ile jest czasu na wystąpienie z wnioskiem o zwrot prowizji?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@AstraDigital 45 dni od momentu sprzedaży.

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@AstraDigital Jeśli zwrócisz środki przez Allegro, nie powinno być problemu ze zwrotem prowizji 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@AstraDigital Zwróć w pierwszej kolejności klientowi pieniądze za zamówienie, a następnie przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, wybierz Zwrot prowizji żeby złożyć wniosek. Pamiętaj jednak, że na złożenie wniosku masz równo 45 dni od zawarcia transakcji. 

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów