Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, Klient nie odebrał paczki zamówionej 29.10. i nie zgłosił zwrotu. 07.11 napisaliśmy, że paczka do nas wróciła i możemy nadać ją ponownie po opłaceniu kosztów przesyłki lub że może zgłosić zwrot. 09.12 Klient napisał, że możemy mu zwrócić pieniądze. Czy w tej sytuacji dostaniemy zwrot prowizji? Czy potrącić Klientowi koszt przesyłki i prowizji i zwrócić mu mniejszą kwotę? Zamówienie nr 461524f0-955e-11ef-b13b-c77708a16cf9 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tak klikaj o zwrot.
Ile jest czasu na wystąpienie z wnioskiem o zwrot prowizji?
@AstraDigital 45 dni od momentu sprzedaży.
@AstraDigital Jeśli zwrócisz środki przez Allegro, nie powinno być problemu ze zwrotem prowizji
@AstraDigital Zwróć w pierwszej kolejności klientowi pieniądze za zamówienie, a następnie przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, wybierz Zwrot prowizji żeby złożyć wniosek. Pamiętaj jednak, że na złożenie wniosku masz równo 45 dni od zawarcia transakcji.