Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient opłacił zakup, ale przed wysyłką z paczki z naszej strony, zgłosił zwrot. Zwróciliśmy klientowi pieniądze i dostaliśmy zwrot prowizji. Pytanie o Inpost. W managerze paczek cały czas wisi ta paczka do wygenerowania etykiety. Czy da sie to jakoś stamtąd usunąć, żeby niechcacy nie kliknąć jej do wygenerowania oraz czy my ponieśliśmy jakieś koszty za tę paczkę mimo tego, że nie została stworzona etykieta? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
a1a524a0-9834-11ee-8351-97b35a14bbc7
@promax_market
Dzień dobry,
w celu weryfikacji zgloszenia prosimy uprzejmie o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sprawy, dokładnym zrzutem ekranu, loginem do konta w Managerze Paczek.
Po zweryfikowaniu zgłoszenia, postaramy się udzielić wsparcia.