Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, mam pytanie inpost zagubił paczkę o wartości 70 zł i takie odszkodowanie chcą mi wypłacić. Jak to jest z ubezpieczeniem paczek z tego co wiem są one ubezpieczone do kwoty 5000zł nie ukrywam, że nie odpowiada mi ta kwota towar sprzedałam po niższej cenie niż jest wart a teraz kupującemu muszę oddać pieniądze a towaru brak !
Ale jak? Oddajesz kupującej to co wpłaciła a Ty dostajesz odszkodowanie z INPOST
no oddaje kupującemu 70zł, następnie dostaję odszkodowanie w wysokości 70zł a gdzie towar ? i odszkodowanie hahahaha
Dzień dobry @AnnaWiach,
jeśli opisana kwestia dotyczy reklamacji złożonej w InPost proszę o kontakt z Opiekunem Reklamacji.
Istnieje także możliwość złożenia odwołania w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania informacji o wyniku reklamacji. Sposoby na odwołanie od wyniku reklamacji:
- pisemnie na adres siedziby (Sekcja Odwołań: ul. Wielicka 28A, 30-552 Kraków),
- eletronicznie, odpisując bezpośrednio osobie, która wysłała wiadomość w sprawie reklamacji.
Na rozpatrzenie odwołania Dział Reklamacji ma 30 dni kalendarzowych.
W imieniu firmy przepraszam za powstałe utrudnienia.
Witam, z Państwem skontaktuję się, listownie wyślę odwołanie mam nadzieję, że uda mi się jutro umówić z prawnikiem, żeby mi trochę pomógł. Na Państwa nie można liczyć, ta firma działa tylko na swoją korzyść.
@AnnaWiach ustalmy cos bo chyb zmeczony jestem i nie rozumiem.
1) sprzedałaś towar za 70 zł i go wyslałas
2) paczka zagineła , towar przepadł
3) Inpost chce wypłacic 70 zł
4) suma straty = wartośc zgubionej paczki nie widze tu niezgodnosci
5) Według mnie to jedyne co powinnaś jeszcze uzyskac to umorzenie kosztu przesyłki
Jełsi gdzieś sie pomyliłem lub niezrozumiałem to mnie popraw. Gdzie i dlaczego miałoby Ci sie należeć wiecej niz 70 (wartośc paczki) + koszt przesyłki ?
@AnnaWiach odszkodowanie otrzymujesz na taką wartość jaką wskaresz w formularzu reklamacyjny. Przy składaniu reklamacji jaką podałaś wartość towaru?
Kwota roszczenia została wpisana wyższa niż 70 zł.
@AnnaWiach dołączyłaś papiery potwierdzające wyższa wartość niż kwota 70 zł?