Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam wezwanie z Intrum na kwotę ponad 3000 zł na login w allegro, do którego nie mam dostępu z moim hasłem.
Pisałam, pytając allegro, czy mam na swoim koncie allegro zobowiązania do zapłaty. Dostałam odpowiedź, że nie.
Nie dostawałam żadnych informacji od allegro na email czy SMS że mam jakieś zobowiązania.
Jak wyjaśnić tą sprawę? Czy mogło dojść do wykorzystania mojego imienia i nazwiska oraz adresu?
Allegro odpisało że nie masz zobowiązań więc wyślij to do firmy Intrum i niech Ci przedstawią dowody za dług. A dlaczego nie chcesz odzyskać dostępu do konta? https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a
Mam dostęp do swojego konta. Nie rozumiem, czy ktoś posłużył się moim imieniem nazwiskiem, i skąd adres mój, na który przyszedł list z Intrum.
Brak zobowiązań
Poczekaj na odpowiedź moderacji.
@ewakowalewska podaj proszę numer sprawy w której kontaktowałaś się z Allegro. Przykro mi, ale nie jestem w stanie nic sprawdzić korzystając z informacji przekazanych w Twojej wiadomości.
Login podany przez Intrum jako mój to Client: 104586864
Nie znałam tego loginu wcześniej a tym bardziej nie miałam dostępu do tego konta, więc nawet nie znam czego miałoby dotyczyć zadłużenie.
@ewakowalewska Sprawdź dokładnie adres nadawcy wiadomości bo ostatnio oszuści podszywają się pod różne instytucje i wysyłają maile celem wyłudzenia danych do logowania lub do banku. Nie klikaj w żadne linki w takich wiadomościach !
Były maile o wygranych na Allegro, o blokadach konta, o Intrum jeszcze chyba nie było, ale....
@ewakowalewska w danych tego konta podane jest inne imię i inny numer telefonu. Najprawdopodobniej to konto należy do kogoś, kto mieszka pod tym samym adresem i to ta osoba powinna to wyjaśnić. List przyszedł do osoby o imieniu Jaśmina, natomiast zapytałabym, o to osobę o numerze telefonu 53*****38.
Ta osoba powinna mieć dostęp do wspomnianego konta i powinna uregulować zadłużenie.
Rozumiem. Imię Jaśmina ma moje dziecko 17 letnie, które jest transdzieckiem i piszę teraz z jego konta. Jest niepełnoletnie. Siedzi obok mnie. Ma nr telefonu [edycja] i na swoim koncie allegro nie ma żadnych zobowiązań, które by się wyświetlały. Sama to przed chwilą sprawdzałam. Nie ma aktywowanego allegro pay ani nic nie sprzedawał. Sęk w tym, że próbował logować się na 104586864 podane przez intrum w liście z powyższym nr telefonu, ale wchodził na konto, na którym żadne zobowiązania nie wyświetlają się. Mateuszem jest od 4 lat i nie zakładał konta na allegro na imię Jaśmina. Oboje nie wiemy, o co chodzi.
Napisałam do intrum, aby przysłali dowód długu, bo dziecku nie wyświetla się żadne zobowiązanie. Nic nie odpisali jeszcze. Ale i tak zastanawiamy się, o co chodzi. Co możemy dalej zrobić?
Witam. Niepokoję się tą sytuacją. Czy ma Pani wgląd, co to za zobowiązanie, za co, i kiedy powstało. Bo naprawdę nie mamy z dzieckiem dostępu do tego konta założonego na Jaśmina.
@ewakowalewska Po pierwsze - nie udostępniaj publicznie numeru telefonu swojego dziecka - to bardzo nierozsądne.
Najwidoczniej jednak Twój podopieczny coś ukrywa bo zbyt wiele danych się zgadza aby był to przypadek - zadłużenia nie biorą się znikąd.
Dobrze byłoby zacząć od próby odzyskania dostępu do tego konta - Client:104586864 - aby w zakładce rozliczenia z Allegro zobaczyć dokładnie czego dotyczy to obciążenie.
Podejrzewam, że to może być przysługa sprzedaży przedmiotu znajomego i obciążenie AP
@Client:44052296 Też mam takie przeczucie.
@ewakowalewska @Mattaj0 przykro mi i rozumiem, że to stresująca sytuacja, już wyjaśniam dokładnie czego to dotyczy, mam nadzieję, że to pomoże. Zadłużenie jest na koncie Client:104586864 i to po zalogowaniu na to konto, w zakładce Rozliczenia z Allegro można to sprawdzić.
Naliczenie dotyczy Allegro Protect i nieotrzymania przez kupującego zamawianego produktu (oferta z Allegro Lokalnie, sprzedaż w dniu 25.05.2023r.). Kupujący założył w tej sprawie dyskusję, niestety syn nie wypowiedział się w niej wcale, więc zablokowaliśmy to konto, a do rozliczeń naliczyliśmy kwotę przyznanego kupującemu Allegro Protect.
Widzę, że przesyłka do tego kupującego została nadana, ale w statusie pojawił się "problem z przesyłką" i kupujący finalnie jej nie otrzymał (nr przesyłki: 660166558358260113756730).