Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jeśli kupujący wykonał zwrot, to powinienem mu zwrócić cenę towaru + koszt dostawy do kupującego, czy jedynie cenę towaru jeżeli kupujący miał możliwość skorzystania z darmowej dostawy smart! ale wybrał inną, płatną opcję dostawy?
@NewShopping, w kwestii samego zwrotu powinieneś zwrócić cenę towaru wraz z kosztem przesyłki do kupującego w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie, natomiast kupujący powinien zapłacić za przesyłkę zwrotną do Ciebie.
Skoro najtańsza przesyłka to była ta ze smarta, to rozumiem że mam kupującemu nie zwracać kosztu dostawy
@NewShopping, tak, w tej sytuacji nie zwracasz kosztu dostawy.
@NewShopping przesyłki smart i odbiór osobisty nie są brane pod uwagę. Możesz zwrócić tyle samo ile zapłacił kupujący lub najtańsza opcje przesyłki w danej ofercie (oprócz smart i odbiór osobisty).
@NewShopping @julienail smart nie jest formą przesyłki !!!! kupujący nie ma obowiązku posiadania subskrypcji . Zwracasz za towar + najniższy koszt przesyłki jaki klient miał możliwość wybrać w chwili zakupu
dzięki