anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jaką kwotę zwrócić jeśli kupujący nie wybrał przesyłki smart?

NewShopping
#8 Zapaleniec#

Czy jeśli kupujący wykonał zwrot, to powinienem mu zwrócić cenę towaru + koszt dostawy do kupującego, czy jedynie cenę towaru jeżeli kupujący miał możliwość skorzystania z darmowej dostawy smart! ale wybrał inną, płatną opcję dostawy?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@NewShopping, w kwestii samego zwrotu powinieneś zwrócić cenę towaru wraz z kosztem przesyłki do kupującego w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie, natomiast kupujący powinien zapłacić za przesyłkę zwrotną do Ciebie. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NewShopping
#8 Zapaleniec#

Skoro najtańsza przesyłka to była ta ze smarta, to rozumiem że mam kupującemu nie zwracać kosztu dostawy

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@NewShopping, tak, w tej sytuacji nie zwracasz kosztu dostawy. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@NewShopping przesyłki smart i odbiór osobisty nie są brane pod uwagę. Możesz zwrócić tyle samo ile zapłacił kupujący lub najtańsza opcje przesyłki w danej ofercie (oprócz smart i odbiór osobisty).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@NewShopping @julienail smart nie jest formą przesyłki !!!! kupujący nie ma obowiązku posiadania subskrypcji . Zwracasz za towar + najniższy koszt przesyłki jaki klient miał możliwość wybrać w chwili zakupu 

oznacz moderatorów

NewShopping
#8 Zapaleniec#

dzięki

oznacz moderatorów