Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
wczoraj klient z Czech złożył zamówienie, niestety allegro ustawiło mi dostawę z Czech do Czech i nie mogę wysłać tej paczki samodzielnie bo zamówienie jest jeszcze za pobraniem. Jak anulować takie zamówienie jako sprzedawca?
Nie masz możliwości jako sprzedający anulowania zakupu, nie wysyłasz a jak masz możliwość to napisz to sprzedającemu!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
wczoraj klient z Czech złożył zamówienie, niestety allegro ustawiło mi dostawę z Czech do Czech i nie mogę wysłać tej paczki samodzielnie bo zamówienie jest jeszcze za pobraniem. Jak anulować takie zamówienie jako sprzedawca albo czy jest jakaś inna możliwość wysyłki? Bardzo proszę o odopowiedź
Dzień dobry @kopyska! Rozumiem, że zmieniłeś już metody dostawy?
Widzę, że obecnie w ofercie metody dostawy to tylko płatność z góry oraz Allegro International Courier Czechia, Allegro DPD Courier Czechia, Allegro DHL Courier Czechia.
Jeśli w zamówieniu została wybrana wysyłka z Czech do Czech, to nadanie jej z polskim adresem nadawcy nie będzie możliwe, w tej sytuacji skontaktuj się proszę z kupującym, aby anulował zamówienie i złożył je ponownie, gdy w cenniku dostaw ustawiona jest wysyłka z Polski.
Możesz też nadać przesyłkę poza Allegro, ale wówczas cena dostawy będzie wyższa.