Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie odnośnie anulowania zwrotu. Klient zwrócił część zamówienia i przez pomyłkę dla obu przedmiotów został zlecony zwrot. Dla tego, który nie był zwrócony, zwrot środków został zrealizowany a dla zwróconego, jest w realizacji (z powodu braku srodków na koncie Pay U). Co w tej sytuacji zrobić? Klient odzyskał środki (oba produkty w tej samej cenie) ale ten drugi zwrot ciągle "wisi".
Ja też mam czekan 2 tydzień na zwrot pieniędzy a Allegro nie chce mi zwrócić. Ale chyba jakbym zgłosił na policje to by szybko zwrócili w 5 sekundy
@Client:104850511 Tam pisze sprzedajacy, ty jesteś kupujący- allegro trzyma środki za zwrot? a mail był od Allegro o zwrocie?
Ja jestem sprzedającym. Przez pomyłkę został zlecony zwrot za dwa produkty, a sprzedający zwrócił jeden. Za ten, którego nie zwrócił, zwrot pieniędzy został zrealizowany, a za ten który zwrócił, zwrot środków jest w realizacji.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ powinien być zrobiony zwrot 25256448-e272-11ed-9c03-a90e5ea9ff2c a został zrealizowany zwrot beb46e57-e275-11ed-a5fd-db5e55bf1718