Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jaki sposób można wnioskować o anulowanie zwrotu pieniedzy? klient dostał przedmiot na wymianę a dziś nastąpił zwrot pieniedzy. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BCGEnterprise zleconego zwrotu nie można już anulować. W tej sprawie powinieneś skontaktować się z kupującym, aby albo odesłał przedmiot, albo zwrócił zwrot wpłaty.
ok, jeszcze jedna prośba o sprawdzenie numeru zwrotu, ponieważ KNL4/2024 jest nadany od 6 dni do paczkomatu i nic pozatym... co w takiej sytuacji? @la_nika numer przesyłki dla zwrotu
@BCGEnterprise poprosiłam InPost o wsparcie, poczekaj proszę na wiadomość 🙂
prosimy o kontakt w sprawie paczki z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Do weryfikacji zgłoszenia będziemy potrzebowali następujących danych:
- nazwa lub adres urządzenia Paczkomat, w którym została nadana paczka,
- data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona, górna/dolna część maszyny Paczkomat),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana, czy umieszczono kod zwrotu i oderwano starą etykietę?)
- numer telefonu oraz adres mailowy do kontaktu.
Prosimy dodatkowo o informację czy w trakcie nadawania wystąpił jakiś problem lub wyświetlił się komunikat. Po uzyskaniu wskazanych informacji, zgłoszenie zostanie przekazane do szczegółowego wyjaśnienia sprawy.