anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak długo można czekać na naprawę błędu Wysyłam z Allegro?

ElaBarmania
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,
od niedzieli 12 listopada nie jestem w stanie nadać przesyłek dla klientów przez Wysyłam z Allegro. Przy każdej próbie wyskakuje błąd "Proces konfigurowania konta WZA zakończył się błędem. Spróbuj odświeżyć stronę za chwilę lub skontaktuj się z nami w celu weryfikacji tego problemu.".
Kontaktowałam się w tej sprawie kilka razy przez chat, telefonicznie i mailowo, mam otwarte zgłoszenie o nr 37262115. Za każdym razem konsultanci mówią mi to samo, aby czekać na odpowiedź działu technicznego i nie nadawać paczek na własną rękę. Czekam już szósty dzień. Paczki miały być wysłane w poniedziałek 13.11. Już otrzymałam maila, że jakość mojej sprzedaży się obniżyła. Proszę o odpowiedź co mam robić dalej. Jak długo klienci mają czekać na swoje paczki? Dwa razy informowano mnie, że sprawa została ponaglona i otrzymam odpowiedź "dziś" - w rozumieniu Allegro była to środa i czwartek 15-16.11, i to "dziś" trwa do teraz. Teraz, gdy zamawiam rozmowę telefoniczną, od razu się rozłącza.

Co mam robić?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ElaBarmania Dzień dobry. Bardzo Cię przepraszamy za czas oczekiwania, Twoja sprawa jest zgłoszona do Działu Technicznego i pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

 To chociaż niech allegro wyłączy przesyłkę z jakości wysyłki i wyśle wiadomość do kupującego z wyjaśnieniem że allegro problem logistycznotechniczny. Bo pewnie sprzedawca dostanie rykoszetem.

oznacz moderatorów