anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak długo trwa weryfikacja danych firmy?

chenzu112
#8 Zapaleniec#

W lutym mój sklep allegro poinformował mnie, że informacje o moim sklepie są nieprawidłowe i wstrzymał wypłaty. Powodem było to, że nie można potwierdzić autentyczności danych firmy. Widziałem, że poprzednie informacje wygasły i muszę je zmienić. Zmiana informacja o firmie była koszmarem Na początku szkoda że cykl ponad 40 dniowy ale ciągle trzeba wymieniać materiały, zdjęcia itp., nieważne jak wyraźne są zdjęcia, to na nic, a teraz weryfikowałem, a ja przeprowadzałem audyt przez operatora. Nie wiem, kiedy to minie. ,

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Powinno trwać 3dni, ale jak się pokręciło to kto wie jak długo? Nikt.

oznacz moderatorów

chenzu112
#8 Zapaleniec#

Nie wiem, jak rozwiązać ten problem, informacje, które zaktualizowałem, są prawdziwe i skuteczne

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@chenzu112 widzę, że jesteś z nami w kontakcie e-mailowym w tej sprawie. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 32242499. Z informacji jakie otrzymaliśmy od operatora wynika, że konieczne jest angielskie tłumaczenie od certyfikowanego tłumacza dokumentacji. 

I checked that you are in contact with us by e-mail. As we wrote in case No. 32242499 - according to the information we received from the operator, an English translation from a certified translator of documentation is required.

Monika
   Moderatorka

oznacz moderatorów

chenzu112
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Hi la_nika, what kind of certified translation do you need? I seem to have provided a certified translation sales contract,

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@chenzu112 You need to go to a certified translator, translate the sales contract into English and send the translated document at this link: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/zbycie/przeslij-dokumenty. Did the person who translated your documents have a certificate and signed yours documents?

Ola
Moderatorka

chenzu112
#8 Zapaleniec#

Hello, ko_alka is translated by a certified translation company and has the seal of the translation company

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@chenzu112 I do not have access to this document, so I will ask the operator about it and come back to you with an answer.

Ola
Moderatorka

chenzu112
#8 Zapaleniec#

Thank you, I hope that solves the problem

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@chenzu112 I received the answer that it was a contract for the purchase and sale of a company (only a statement was sent, and this is not enough).

Ola
Moderatorka

chenzu112
#8 Zapaleniec#

I see that the documents have been passed and there is still the issue of withdrawal

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@chenzu112 Za długo, przecież mają wszystkie dane firmy w systemie.

oznacz moderatorów