Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@jola8586 Czy wykonałaś przelew weryfikacyjny?
nie, bo nikt mnie o to nie prosił teraz, tylko o zdjęcie dowodu i inne dane. Jak wchodzę na pay you to mam informacje, że trwa weryfikacja danych.
Dane tylko o 1,01zl juz nie?
@jola8586 Czy w tej zakładce nie widzisz opcji zrobienia przelewu?
Jak przechodzę do wypłaty Pay you to jest informacja że trwa weryfikacja danych
@jola8586 Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
@jola8586 Otrzymałam informację, że operator płatności prosi o dosłanie skanu tylnej strony dowodu osobistego.
Wypelnilam na nowo formularz , dolączylam skan dowodu z tyłu, ale nie mogę wysłać dwóch zdjęć i teraz nie ma przodu 🙂 znów będzie nie tak..
@jola8586 powinno przejść 🙂 Pierwszą stronę dokumentu operator już zweryfikował, a to na drugiej są potrzebne informacje.
Dwa razy już wysyłałam wypełniony wniosek z danymi, za pierwzsym razem z przodem dowodu, za drugim z tyłem i znów wracamy do punktu wyjścia - mam wypełnić formularz kolejny raz... Zadnych wyjaśnień co jest nie tak a moje pieniądze nadal są własnością allegro. Co dalej robić?
@jola8586 poprosiłam o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji u operatora płatności, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę tutaj do Ciebie.
Bardzo dziękuję 🙂
@jola8586 dostałam już potwierdzenie, że rachunek jest zweryfikowany i udało Ci się zlecić wypłatę, więc sprawa załatwiona.
W naszej firmie 15.000 zł trzymali 13 dni. Chcieli kolejnych dokumentów. Tzn. skanów tychże. Nie dostałeś informacji czego wymagają? Nic nowego. Tu już mało co działa.
No właśnie, ciągle nowe wymogi, prowizje coraz większe , na swoją stronę działają w mig, a moje pieniądze mogą trzymać ile chcą i żadnych konsekwencji nie ponoszą nie mówiąc o tym , że zero kontaktu z allegro żadnej infolinii, żadnych telefonów a na maile odpowiadają kiedy chcą . Przykre to...