anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak długo trwa weryfikacja danych pay you

MAMY ROZWIĄZANIE!
jola8586
#7 Wielbiciel#
  • Podałam dane do weryfikacji pay you. Trwa to już prawie tydzień i nie mogę wypłacić pieniedzy
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jola8586 Czy wykonałaś przelew weryfikacyjny?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jola8586
#7 Wielbiciel#

nie, bo nikt mnie o to nie prosił teraz, tylko o zdjęcie dowodu i inne dane. Jak wchodzę na pay you to mam informacje, że trwa weryfikacja danych.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dane tylko o 1,01zl juz nie?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jola8586 Czy w tej zakładce nie widzisz opcji zrobienia przelewu?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jola8586
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2024-12-07-16-22-37-628_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
jola8586
#7 Wielbiciel#

Jak przechodzę do wypłaty Pay you to jest informacja że trwa weryfikacja danych

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@jola8586 Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jola8586
#7 Wielbiciel#
  • Bardzo będę wdzięczna. Dziękuję 🙂
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@jola8586 Otrzymałam informację, że operator płatności prosi o dosłanie skanu tylnej strony dowodu osobistego. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jola8586
#7 Wielbiciel#

Wypelnilam na nowo formularz , dolączylam skan dowodu z tyłu, ale nie mogę wysłać dwóch zdjęć i teraz nie ma przodu 🙂 znów będzie nie tak..

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jola8586 powinno przejść 🙂 Pierwszą stronę dokumentu operator już zweryfikował, a to na drugiej są potrzebne informacje. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
jola8586
#7 Wielbiciel#

Dwa razy już wysyłałam wypełniony wniosek z danymi, za pierwzsym razem z przodem dowodu, za drugim z tyłem i znów wracamy do punktu wyjścia - mam wypełnić formularz kolejny raz... Zadnych wyjaśnień co jest nie tak a moje pieniądze nadal są własnością allegro. Co dalej robić?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jola8586 poprosiłam o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji u operatora płatności, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jola8586
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jola8586 dostałam już potwierdzenie, że rachunek jest zweryfikowany i udało Ci się zlecić wypłatę, więc sprawa załatwiona. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
bosek_2804
#12 Orędownik#

W naszej firmie 15.000 zł trzymali 13 dni. Chcieli kolejnych dokumentów. Tzn. skanów tychże. Nie dostałeś informacji czego wymagają? Nic nowego. Tu już mało co działa. 

oznacz moderatorów
jola8586
#7 Wielbiciel#

No właśnie, ciągle nowe wymogi, prowizje coraz większe , na swoją stronę działają w mig, a moje pieniądze mogą trzymać ile chcą i żadnych konsekwencji nie ponoszą nie mówiąc o tym , że zero kontaktu z allegro żadnej infolinii, żadnych telefonów a na maile odpowiadają kiedy chcą . Przykre to...

oznacz moderatorów